mBank zaprasza do udziału w I wirtualnym Festiwalu Audiowizualnej Reklamy Internetowej.

Udział w Festiwalu polega na zrealizowaniu krótkiego utworu audiowizualnego w dowolnej technice będącego reklamą mBanku. Konkurs skierowany jest do osób zainteresowanych tematyką produkcji interaktywnych mediów cyfrowych, produkcji filmowych oraz reklamy ze szczególnym uwzględnieniem środowiska internetowego.

Szczegóły dotyczące konkursu znajdują się w serwisie internetowym:

www.fetiwal.mbank.com.pl

Zgłoszone prace zostaną poddane pod ocenę profesjonalnemu Jury, któremu przewodniczy Marek Koterski – reżyser filmowy i teatralny, dramaturg oraz scenarzysta.

W celu dotarcia do szerokiego grona potencjalnych uczestników konkursu, mBank zminimalizował uwarunkowania techniczne – tak aby osoby dysponujące nawet najprostszym sprzętem mogły wziąć udział w zabawie. Konkurs zostanie rozstrzygnięty na początku 2004 roku.

Festiwal promowany będzie głównie w Internecie: w serwisie mBanku, w największych filmowych serwisach internetowych oraz w serwisach udostępniających internatom krótkie formy filmowe.

Przedsięwzięcie zostało zrealizowane wspólnie z agencją Biuro Podróży Reklamy specjalizującą się w kompleksowej realizacji kampanii reklamowych w Internecie ze szczególnym uwzględnieniem filmów reklamowych przeznaczonych do dystrybucji za pomocą tzw. marketingu wirusowego.

mBank od momentu wejścia na rynek w listopadzie 2000 roku konsekwentnie buduje wizerunek marki, stosując różne narzędzia. W początkowym okresie najważniejszą rolę odgrywała komunikacja masowa oraz serwis internetowy. Reklama podkreślała przede wszystkim atrakcyjność cenową oferty, innowacyjność, łatwy dostęp przez Internet i telefon z każdego miejsca na świecie przez 24 godziny na dobę. Charakter reklam, ich kolorystyka, logo podkreślają wyjątkowość mBanku oraz odróżniają mBank od banków tradycyjnych. Ogromną rolę w komunikacji odgrywa strona internetowa, która pokazuje, że bank może komunikować się z Klientami przyjaznym i zrozumiałym językiem, całkiem odmiennym niż konkurencja. mBank jako pierwszy na rynku na szeroką skalę podjął otwarty, szczery i uczciwy dialog z Klientami. Wraz z biegiem czasu o wizerunku mBanku zaczęły decydować również inne działania. Bardzo ważne stały się konkursy organizowane dla Klientów. mBank w każdej aktywności podkreśla wyjątkowy sposób budowania relacji z Klientami. Stąd w działaniach marketingowych wiele miejsca zajmują przedsięwzięcia z udziałem Klientów.