mBank zmienił swój serwis internetowy

Główną ideą zmian było wprowadzenie bardziej przejrzystego sposobu poruszania się po stronach mBanku, bez znacznych modyfikacji w ogólnym wyglądzie serwisu. Najbardziej znaczące zmiany to:

– wprowadzenie rozwijalnego menu w obrębie grup produktów, co przyśpiesza dostęp do oferty

wyodrębnienie sekcji ubezpieczeń, społeczności (mCafe) i e-commerce (mSzop)

– rozbudowanie szybkich łączy, na dole stron www, do najbardziej interesujących stron

umieszczenie wyszukiwarki na wszystkich stronach serwisu

– udostępnienie tabeli opłat i prowizji w formie pełnej oraz formie skróconej – dotyczącej konkretnego produktu

Praktycznym rozwiązaniem jest wyeksponowanie bezpośrednich linków do wniosków na stronie głównej w celu ułatwienia zakładania rachunków i ubiegania się o kredyt. Także wersje demo, przewodnik, logowanie i procedury otwarcia rachunku są łatwiej dostępne w nowym serwisie.

Dodatkowo wzbogacono dział mBank na wesoło. Zmiany można zauważyć również w sposobie prezentacji ofert mSzopu.

Odrębne dotąd serwisy zyskały spójną szatę graficzną. Najwięcej zmian widocznych jest na stronach mCafe. Forum zostało uzupełnione o nowe opcje, np. sortowanie wątków wg dat i autorów, czy też nowe grafiki i emotikony.

Zmiany dotyczą również Biura Prasowego, które oprócz nowej grafiki zostało uzupełnione o dodatkową usługę – zarejestrowani dziennikarze, po wskazaniu interesującej ich tematyki, drogą mailową otrzymują komunikaty prasowe mBanku.

mBank dopasowuje się do potrzeb Klientów, aby zapewnić im Maksimum korzyści i wygodę w zarządzaniu finansami. Zmiany tworzą bardziej przyjazny dla użytkownika klimat i usprawniają szybkie poruszanie się w serwisie. mBank przed modyfikacją wyglądu i funkcjonalności stron www.mbank.pl wprowadził również zmiany do serwisu transakcyjnego, aby udostępnić Klientom możliwość zarządzania kanałami dostępu przez Internet.