McCann Erickson o nowej Lokacie Inwestycyjnej Banku BGŻ

Kampania jest skierowana do ludzi chcących zainwestować dodatkowe środki, którymi dysponują. Zwykle są to osoby poszukujące ciekawych alternatyw inwestowania oraz czegoś więcej niż tradycyjna lokata terminowa i równocześnie szukają wiarygodnego dowodu, że ich pieniądze zapracują na wysoki zysk.

Lokata inwestycyjna Banku BGŻ oferuje możliwość zysku bez sztywnego pułapu „od góry”. To zysk oparty na zdrowych podstawach. Oprocentowanie lokaty inwestycyjnej zależy od zmiany wartości czterech walut wchodzących w skład koszyka (polskiego złotego, korony czeskiej, leja rumuńskiego oraz liry tureckiej) względem euro. Wybrane do niego zostały waluty tzw. gospodarczych tygrysów, czyli krajów, które odnotowują bardzo szybki wzrost gospodarczy. Możliwy zysk na lokacie to 21%, lub więcej, w skali 2 lat.

Kampania objęła działania w prasie regionalnej (Dziennik Bałtycki – Wieczór Wybrzeża, Dziennik Polski, Dziennik Zachodni, Echo Dnia, Express Bydgoski, Express Ilustrowany, Gazetę Lubuską, Gazetę Olsztyńską, Głos Dziennik Pomorza, Głos Wielkopolski, Kurier Lubelski, Kurier Poranny, Kurier Szczeciński, Nową Trybunę Opolską, Nowiny, Nowości, Słowo Polskie Gazetę Wrocławską, Rzeczpospolitą – wyd. stołeczne) jak również kampanię na stronie internetowej Banku BGŻ oraz materiały POS (ulotki).

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Małgorzata Witkowska (Starszy Specjalista ds. Marketingu Bankowości Detalicznej).

Nad realizacją projektu ze strony agencji McCann Erickson czuwali: Piotr Łukasiewicz (Strategic Director), Blanka Lipińska (Creative Group Head), Agnieszka Kaczor (Art. Director), Katarzyna Sobczak (Copywriter), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive), Karolina Czaplarska (Art. Buyer).

Za działania BTL odpowiada agencja Momentum. Kampanię internetową przygotowała agencja interaktywna 2007 roku, MRM Worldwide. Obie spółki działają w strukturze McCann Worldgroup.

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD: Anna Szabelska (Senior Media Planner).