Lody śmietankowe są ulubionym smakiem lodów wśród polskich konsumentów. Koncept reklamy został oparty na szeroko pojętych doznaniach związanych ze „śmietankowością”. Nie są to wyłącznie doznania smakowe, ale także wrażenia lekkości i puszystości oraz radosnych, przyjemnych chwil.
Grupa docelowa została zdefiniowania bardzo szeroko. Przekaz adresowany jest do ludzi w każdym wieku, którzy z przyjemnością oddają się konsumpcji lodów, a lody śmietankowe są dla nich symbolem tego, co w lodach najlepsze.
Kampanię od strony kreacji przygotowała i zrealizowała agencja McCann-Erickson; twórcami filmu są Katarzyna Orzeszek-Koroblewska i Konrad Kowalski oraz reżyser Frank Vroegop. Media zaplanował dom mediowy Initiative Media.
Wsparcie reklamowe obejmuje kampanię TV oraz działania w punktach sprzedaży. Materiał reklamowy zostanie wyemitowany w: TVP 1, TVP2, Polsat, TVN, Hallmark, National Geographic, Europa Europa, Club, Reality TV, Romantica, AXN, Ale Kino.