McCann-Erickson przygotował kampanię nowych lodów ALGIDA Śmietankowo-śmietankowe

Lody śmietankowe są ulubionym smakiem lodów wśród polskich konsumentów. Koncept reklamy został oparty na szeroko pojętych doznaniach związanych ze „śmietankowością”. Nie są to wyłącznie doznania smakowe, ale także wrażenia lekkości i puszystości oraz radosnych, przyjemnych chwil.

Grupa docelowa została zdefiniowania bardzo szeroko. Przekaz adresowany jest do ludzi w każdym wieku, którzy z przyjemnością oddają się konsumpcji lodów, a lody śmietankowe są dla nich symbolem tego, co w lodach najlepsze.

Kampanię od strony kreacji przygotowała i zrealizowała agencja McCann-Erickson; twórcami filmu są Katarzyna Orzeszek-Koroblewska i Konrad Kowalski oraz reżyser Frank Vroegop. Media zaplanował dom mediowy Initiative Media.

Wsparcie reklamowe obejmuje kampanię TV oraz działania w punktach sprzedaży. Materiał reklamowy zostanie wyemitowany w: TVP 1, TVP2, Polsat, TVN, Hallmark, National Geographic, Europa Europa, Club, Reality TV, Romantica, AXN, Ale Kino.