McCann Erickson przygotował nową kampanię dla Banku BGŻ

Celem kampanii jest poinformowanie o kompleksowym pakiecie dla MŚP: pożyczce zabezpieczonej hipoteką do 2 mln zł na dowolny cel związany z działalnością gospodarczą, kredycie Ekspres Linia do 300 tys. zł. bez zabezpieczeń i prognoz finansowych oraz Finansowaniu bez biznesplanu do 350 tys. zł

Przygotowane przez zespół McCann Erickson spoty telewizyjne i radiowe informują o głównych cechach oferty, a zarazem spełniają rolę wizerunkową. Kampania prasowa komunikuje zaś o zaletach całego pakietu dla MŚP. „Pomysł kreatywny opiera się na założeniu, że przedsiębiorcy borykają się z rozmaitymi utrudnieniami finansowymi i „kłodami rzucanymi pod nogi”. Pokazujemy, że oferta Banku BGŻ wychodzi naprzeciw ambicjom przedsiębiorców, a zapewniając im większą swobodę finansową pozwala na myślenie w szerszej perspektywie – w kategoriach szans, a nie ograniczeń.” – mówi Piotr Łukasiewicz, Dyrektor Strategii McCann Erickson.

Ze strony klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający ds. Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Błażej Dancewicz (Starszy Specjalista ds. Marketingu Instytucjonalnego).

Nad koncepcją, przygotowaniem i realizacją projektu ze strony agencji McCann czuwali: Blanka Lipińska (Creative Group Head), Robert Olszewski (Copywriter), Piotr Łukasiewicz (Strategic Director), Piotr Kośmider (Managing Director), Marta Okła (Account Manager), Ewelina Żychlińska (Senior Account Executive), Mira Klajnberg (Producer).

Citylighty przed siedzibami Banku BGŻ, naklejki wielkoformatowe, ulotki oraz plakaty B1 i B2 przygotowała agencja Momentum Worldwide działająca w strukturze McCann Worldgroup.

Kampanię w Internecie (na serwisach ogólnobiznesowych, informacyjnych oraz tematycznych – dla sektora MSP) i specjalny mini-site (www.2melony-bgz.pl) przygotowała graficznie agencja interaktywna discipline Media Group.

Kampanię w mediach zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD: Aleksander Śmigielski (Managing Director), Agnieszka Wichowska (Account Manager), Anna Szabelska (Senior Media Planner).

Spoty telewizyjne można obejrzeć w TVP1, TVP2, TVP3, Polsacie, TV4, TV Puls, Polsacie Sport, TVN, TVN7, TVN 24, Discovery i Tele 5. Reklama radiowa obecna jest w RMF, PR3

i Radiu WAWA. Obecność w prasie obejmuje takie tytuły, jak Gazeta Wyborcza, Newsweek Polska, Polityka, Rzeczpospolita (Dobra Firma), Dziennik Polska Europa Świat – Ekonomia, Puls Biznesu, Parkiet – Gazeta Giełdy, Murator, Forbes, Prawo Przedsiębiorcy, Gazeta Prawna, Gazeta Małych i Średnich Przedsiębiorstw.