McCann Erickson stworzyła kampanię „Eskalacja” dla Banku BGŻ

Projekt kreatywny agencji polega na pokazaniu dwoistości konta lokacyjnego na przykładzie bliźniaczek – bohaterek poprzedniej kampanii kont Banku BGŻ. Bliźniaczki pozornie są nie do odróżnienia – ale tak naprawdę nie są takie same, bo okazuje się, że jedna zawsze była rozważna a druga – romantyczna. A konto Eskalacja w Banku BGŻ jest i dla rozważnych – bo jest wysoko oprocentowane, i dla romantycznych – bo można w każdej chwili korzystać z oszczędności bez utraty odsetek.

Kampania obejmuje spoty telewizyjne 30” w stacjach: Polsat, TV4, Polsat Sport, Polsat2, TVN, TVN7, TVN24, TVP, TVP3, Discovery i Animal Planet, Atmedia oraz spoty radiowe 30”: RMF FM, Trójka, Drapacz Chmur, prasę ogólnopolską: Gazeta Wyborcza, Gazeta Telewizyjna, Tele Tydzień, Metro, Newsweek, Polityka, Przekrój, Rzeczpospolita, Angora, prasę regionalną, citylight przed centralą Banku oraz kampanię w Internecie. Kampania rozpoczęła się 25 marca i trwa do 20 kwietnia.

W ramach działań BTL przygotowano ulotki, plakaty, naklejki na witryny w oddziałach Banku BGŻ, naklejkę wielkoformatową oraz plansze do bankomatów.

Kampania w Internecie obejmuje emisję banera na stronie WWW Banku BGŻ oraz emisje na portalach: onet.pl, wp.pl, money.pl, bankier.pl, nasza klasa.

Ze strony Klienta projekt koordynował zespół w składzie: Maria Kudelska (Dyrektor Zarządzający w Pionie Komunikacji), Małgorzata Wagner (Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej), Justyna Płodziszewska (Kierownik Wydziału Zarządzania Marką i Wsparcia Sprzedaży), Anna Frindt (Starszy Specjalista ds. Marketingu Bankowości Detalicznej).

Ze strony agencji McCann Ericsson projekt realizują: Piotr Łukasiewicz (Strategic Director), Jan Kisielewski (Strategic Planner), Blanka Lipińska (Creative Group Head / Art. Director), Robert Kubicki (Copywriter), Paweł Mrówka (TV Producer), Karolina Czaplarska (Art Buyer), Monika Sosnowska (Client Service Director), Marta Okła (Account Manager), Iwona Michalska (Senior Account Executive).

Media w kampanii zaplanował dom mediowy Optimum Media OMD.