McCann Erickson wiodącą agencją reklamową PKO BP

PKO Bank Polski zakończył postępowanie przetargowe na wybór wiodącej agencji reklamowej typu „full service”. Jest nią McCann Erickson.

Umowę zawarto na okres dwóch lat. Przewiduje ona świadczenie usług reklamowych na rzecz banku oraz spółek Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego.  

– Współpraca z jedną, strategiczną agencją zapewni spójności przekazów komunikacyjnych i budowę jednolitego wizerunku marketingowego banku i wszystkich podmiotów Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Nie wykluczmy jednak współpracy z innymi agencjami na zasadach projektowych – mówi Tomasz Marszałł, CMO PKO Banku Polskiego.

– Warto było włożyć wszystkie siły w ten przetarg. To specjalny dzień dla McCanna i dla mnie osobiście: PKO Bank Polski był zawsze bliski naszemu sercu – mówi Piotr Łysak, dyrektor zarządzający McCann Erickson – Oczekuję wspaniałych wyzwań i imponujących rezultatów wspólnej pracy.
 

Agencja McCann Erickson współpracowała już z PKO BP w drugiej połowie lat 90-tych. Stworzyła wtedy pierwszą w historii banku kompleksową strategię komunikacji marketingowej. Jest także autorem wykorzystywanego do dnia dzisiejszego przez bank hasła „Blisko Ciebie”.

Źródło: PKO Bank Polski