Spoty reklamowe, layouty prasowe i materiały POS zostały utrzymane w konwencji kowbojskiej. Reklamy telewizyjne 30” i 15” emitowane są w TVP1, TVP2, Polsat, TV4, TV Puls, TVN, TVN7, Discovery, Animal Planet i Tele 5. W radiu pojawi się nowy spot, podkreślający szybkość, z jaką można uzyskać kredyt w Banku BGŻ.
Kampania prasowa obejmuje dodatki związane z nieruchomościami w tytułach regionalnych i ogólnopolskich („Gazeta Wyborcza”, „Dziennik”, „Rzeczpospolita”, „Super Express”, „Polityka”, „Newsweek Polska”), jak również pisma branżowe („Cztery Kąty”, „Murator”, „M jak Mieszkanie”).
Reklamę interaktywną przygotowała agencja MRM Worldwide. Pojawiła się na stronie Banku BGŻ oraz w serwisach onet.pl, wp.pl, nieruchomości.trader.pl, gazeta.pl/Nieruchomości, tabelaofert.pl, nieruchomości.interia.pl, oferty.net, krn.pl, gratka.pl/dom, o2 i Google.
Oprócz tego strategia obejmuje citylight przed siedzibą Banku oraz dodatkowe wsparcie eventami w 12 największych miastach Polski, które – podobnie jak materiały POS (ulotki, naklejki wielkoformatowe, plakaty B1 i B2) przygotowała agencja Momentum Worldwide.