MCI inwestuje w sieć punktów sprzedaży elektronicznej

Cele stawiane przed spółką zostaną osiągnięte zarówno przez organiczny rozwój, jak i akwizycje podmiotów działających w tym atrakcyjnym segmencie rynku. Szacowane obroty Spółki za 2006 rok wyniosą 165 mln zł, a zysk 250 tys. zł.

W dniu 5 grudnia 2006 roku weszła w życie umowa inwestycyjna, w wyniku czego MCI Management S.A. za kwotę 2,65 mln zł objęło 24,95% udziałów w podwyższonym kapitale Grupa LEW Sp. z o.o. Jest to pierwsza runda finansowania. Umowa przewiduje, że do roku 2009 inwestycja MCI Management S.A. może się zwiększyć o kwotę do 16 mln zł i doprowadzić do objęcia do 60% udziałów, w zależności od wyników Spółki.

Grupa LEW Sp. z o.o., z siedzibą w Częstochowie, jest operatorem szybko rosnącej sieci 3350 punktów sprzedaży elektronicznej. Spółka jest największym w Polsce specjalistycznym dystrybutorem kart pre paid oraz elektronicznych kodów pre-paid do zasilania telefonów komórkowych wszystkich krajowych operatorów telefonii komórkowej.

Partnerzy Grupy LEW to zarówno indywidualne punkty sprzedaży, jaki i duże sieci handlowe, czy stacje paliw. Lokalizacje współpracujące Spółka będzie oznaczać marką „Dobry Punkt”, identyfikującą sieć punktów z oferowanymi przez Grupę LEW usługami.

Terminale, na których obecnie pracują partnerzy handlowi Grupy LEW, są urządzeniami wieloaplikacyjnymi, co oznacza że Spółka może w prosty sposób dodawać do swojej oferty nowe produkty, bądź usługi. Przykładowo mogą to być płatności za usługi internetowe, płatności za rachunki, programy lojalnościowe, czy płatności kartą. Spółka oferuje obecnie doładowania serwisów internetowych Onet.pl (OnetSkype, Sympatia.pl i OnetPlayer), a także płatności rachunków.