Mecz rozpoczęty – BP rusza z mistrzowską promocją

Akcja utrzymana w klimacie piłkarskiej rywalizacji ma charakter loterii promocyjnej i skierowana jest do klientów BP. Tankując paliwo lub dokonując zakupów na stacji, klienci BP stają przed szansą wygrania jednego z 3000 stołów do gry w piłkarzyki lub nagrody głównej w wysokości 100 000 zł. Ofensywną linię pomocy na boisku tegorocznej promocji przejęła kampania radiowa (Trójka, RMF FM) oraz liczne i atrakcyjne materiały POS na stacjach (plakaty, banery, naklejki). Na wybranych stacjach BP (na dachach lub przed stacją) zainstalowana została wielka piłka nożna, a dodatkowo na czas trwania mistrzostw w sklepie pojawiła się specjalna oferta skierowana do fanów piłki nożnej – w Kąciku Kibica można nabyć niezbędne akcesoria pomocne w oglądaniu rozgrywek, takie jak np. gwizdki, szaliki, czapki, flagi czy piłki. Promocja „Zagrajmy wreszcie tak jak kiedyś!” potrwa do 10 lipca 2006.

Za całość działań związanych z kreacją oraz realizacja promocji odpowiada Agencja Reklamowa GPD.