Media Agory grają z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy

Podczas XII Finału na Czerskiej możliwe będą następujące konsultacje medyczne dla dzieci:

· mierzenie poziomu cukru

· mierzenie ciśnienia

· USG

· echo serca

· badanie wzroku

· badanie wad postawy

· inhalacja

· badanie ogólnopediatryczne

W budynku Agory będzie miała miejsce również wystawa sprzętu medycznego zakupionego przez Fundację WOŚP z pieniędzy uzyskanych w zbiórkach publicznych w poprzednich latach. Odbędzie się także pokaz udzielania pierwszej pomocy medycznej w wykonaniu Pokojowego Patrolu.

Odwiedzający XII Finał WOŚP na Czerskiej będą mogli obejrzeć karetkę noworodkową wyposażoną w najnowocześniejszy sprzęt medyczny, a także skuter śnieżny zakupiony przez Fundację WOŚP dla GOPR-u.

W czasie wystawy śpiewać będą dzieci z Ośrodka Działań Artystycznych dla Dzieci i Młodzieży „Dorożkarnia” oraz zespół Punk in Motel.

Na Czerskiej będzie prowadzona również zbiórka pieniędzy, prowadzona przez wolontariuszy Fundacji WOŚP.

WOŚP w portalu Gazeta.pl: www.gazeta.pl/wosp

****

Agora SA (www.agora.pl), wydawca „Gazety Wyborczej”, jest jedną z największych spółek medialnych w Polsce. Powstała w 1989 roku, od 1999 roku notowana na giełdach w Warszawie i Londynie. Jest właścicielem Art Marketing Syndicate (AMS), lidera na polskim rynku reklamy zewnętrznej, 14 magazynów kolorowych, portalu www.gazeta.pl, serwisu ogłoszeniowego www.aaaby.pl oraz wydawcą bezpłatnego tytułu „Metro”. Grupa radiowa Agory liczy 28 radiostacji lokalnych (w tym 2 stowarzyszone) i 1 stację ponadregionalną.

„Gazeta Wyborcza” powstała w 1989 roku jako platforma pierwszych demokratycznych wyborów do parlamentu. „Gazeta” zaczynała jako ośmiostronicowy dziennik o nakładzie 150 tys. egzemplarzy. Obecnie jej średnia objętość wynosi ok. 110 stron, a średnia dzienna sprzedaż wynosi ponad 412 tys. egzemplarzy. Zespół redakcyjny „Gazety” to około 755 dziennikarzy w całym kraju i 5 korespondentów za granicą.

Każdy egzemplarz „Gazety” składa się przynajmniej z trzech elementów: ogólnopolskiego grzbietu głównego przygotowywanego przez redakcję w Warszawie, stron lokalnych przygotowywanych przez jedną z 19 redakcji lokalnych oraz krajowo-lokalnego dodatku tematycznego.

Portal Gazeta.pl (www.gazeta.pl) został uruchomiony w lutym 2001 roku. Jest jednym z największych serwisów internetowych i wiodącym serwisem ogłoszeniowym w Polsce. Oprócz na bieżąco aktualizowanych informacji z „Gazety Wyborczej” udostępnia duży wybór serwisów tematycznych, a także m.in. ogłoszenia drobne, bezpłatne konta poczty elektronicznej, wyszukiwarkę Altavista, katalog polskich stron WWW i fora dyskusyjne. Według badań NetTrack ponad 68% użytkowników portalu to osoby mające powyżej 24 lat. Użytkownicy portalu to z reguły osoby z wyższym wykształceniem – 56% – i dużymi możliwościami finansowymi. Należą do nich dyrektorzy, kierownicy, pracownicy umysłowi oraz osoby wykonujące wolne zawody. Na portal Gazeta.pl składa się blisko 120 serwisów.

„Poradnik Domowy” to jeden z najdłużej ukazujących się w Polsce magazynów dla kobiet. Miesięcznik ze średniej półki prezentuje aktualne światowe trendy obowiązujące we wszystkich dziedzinach życia interesujących współczesne kobiety, m.in. w modzie, kosmetyce, medycynie, psychologii.

Średni nakład „Poradnika Domowego” w 2003 roku to 645 tys. egzemplarzy, średnia sprzedaż – 453 tys. (dane ZKDP); może się też poszczycić rekordową liczbą prenumeratorek – ok. 65 tys.

„Dziecko” ukazuje się od stycznia 1995 roku. Nakład miesięcznika wynosi 91 tys. egzemplarzy (dane wydawcy). Poradnik adresowany jest do rodziców, zarówno tych młodych, niedoświadczonych jak i starszych, którzy chcą stworzyć atmosferę miłości i wsparcia dla swoich dzieci.

Złote Przeboje Radio Pogoda – w Warszawie gra na 100,1 FM. Radio należy do formatu „Złote Przeboje” – największe przeboje lat 60., 70. i 80. W tym formacie działa 14 stacji radiowych w największych miastach Polski (m.in. Warszawa, Poznań, Trójmiasto, Wrocław, Katowice i aglomeracja). W Warszawie Złote Przeboje Radio Pogoda nadaje od listopada 1997 roku.

Słuchaczami Radia są mieszkańcy Warszawy w wieku 30 – 50 lat, czynni zawodowo i przywiązani do swojego miejsca zamieszkania.