Kampania o charakterze sprzedażowo-wizerunkowym, ma na celu pokazanie odmiennego charakteru obu wersji samochodu Audi A3: modelu 3-drzwiowego, najbardziej popularnego wśród mężczyzn, a także modelu Sportback cieszącego się zainteresowaniem kobiet. Zakłada się również utrzymanie pozycji Audi A3 jako marki premium. Producent zadbał nie tylko o innowacyjne rozwiązania technologiczne, ale także o bogate wyposażenie. Sportowa sylwetka samochodu dodatkowo sprawia, iż nowe Audi A3 to przyjemność prowadzenia w nowoczesnej i wyjątkowej formie.
Dodatkowym atutem kampanii jest oferta sprzedażowa. Atrakcyjna forma kredytowania zakupu, sprawia że nowym Audi A3 można jeździć już za pół ceny (50% wpłaty teraz, pozostała połowa ceny po roku). Do oferty należy również pakiet wyposażenia dodatkowego.
Kampania potrwa do połowy kwietnia. Obejmuje prasę i radio. Reklamy Audi A3 Sportback ukażą się w ogólnopolskiej prasie kobiecej, obejmując takie tytuły „Gala”, „Twój Styl”, „Viva”, „Zwierciadło”, „Elle” oraz „G.W. Wysokie Obcasy”. Natomiast reklamy Audi A3 zamieszczane będą w ogólnopolskich dziennikach, wybranych tygodnikach a także w miesięcznikach „Men’s Health” oraz „Playboy”. Kampanię radiową usłyszymy w Radio Zet, RMF FM, Tok FM oraz Trójce.