Mellon Poland prowadzi kampanię telemarketingową nowej karty kredytowej Banku Millennium

Mellon Poland, część Mellon Group of Companies, jeden z wiodących dostawców usług z wartością dodaną oraz zaawansowanych rozwiązań technologicznych dla instytucji finansowych, prowadzi kampanię telemarketingową nowej karty kredytowej Piotr i Paweł Millennium MasterCard Banku Millennium, która ma charakter karty partnerskiej i została przygotowana we współpracy z siecią supermarketów Piotr i Paweł. Dotychczas Mellon Poland prowadził różnego rodzaju kampanie m.in. dla Toyota Bank, Toyota Motor Poland, Polbank EFG, Allianz Polska oraz innych firm i instytucji.

Karta skierowana jest do klientów sklepów „Piotr i Paweł”, którzy dzięki niej otrzymają 5% zniżki na zakupy, których wartość przekroczy 50 zł. Zakładając, że klient wydaje 200 zł tygodniowo w tej sieci, roczna oszczędność może sięgnąć 520 zł. Rabat obejmuje także zakupy przez Internet – w przypadku płatności kartą Piotr i Paweł Millennium MasterCard w formie on-line.

– Karta Piotr i Paweł Millennium MasterCard jest przeznaczona dla osób, które cenią wysoką jakość towarów, szeroki asortyment i komfort codziennych zakupów. Karta ta z pewnością zainteresuje stałych Klientów supermarketów „Piotr i Paweł”, którzy płacąc nią za swoje codzienne zakupy uzyskają 5% rabatu na wszystkie towary dostępne w ofercie tej sieci. Kampania telemarketingowa tej karty, prowadzona przez Mellon Poland, przynosi bardzo dobre rezultaty, co potwierdza, że usługi call center są dobrze przyjmowane przez klientów kupujących artykuły najwyższej jakości – mówi Justyna Puto, Dyrektor Biura Rozwoju Sprzedaży Kart Płatniczych Banku Millennium.

– Sukces kampanii telemarketingowej zależy od wielu czynników. Mellon Poland dysponuje odpowiednim doświadczeniem a, przede wszystkim, zespołem przeszkolonych i zmotywowanych pracowników. Dzięki temu efektywnie obsługujemy nawet najbardziej wymagające grupy klientów instytucji finansowych. Prowadzący kampanie mają odpowiednie narzędzia, zapewniające szybki dostęp do kontaktów i informacji o klientach, co zapewnia im wysoką efektywność. To wszystko, w połączeniu z doskonałym produktem, jakim jest karta Piotr i Paweł Millennium MasterCard, dało bardzo udaną kampanię telemarketingową – mówi Grigorios Kotoulas, Dyrektor Generalny Mellon Poland.