Men at Work dla Morlinek

Kampania ma na celu repozycjonowanie brandu Morlinki, podniesienie poziomu sprzedaży oraz wprowadzenie i utrwalenie nowej ikony marki – Maksa Morlinka. Stworzona przez MaW postać Maksa symbolizuje najważniesze wartości marki – dziecięce osiągnięcia i sukcesy świadczące o dobrym rozwoju dziecka, wyrażone również w claimie „Rosnę w siłę“.

Intensywna prosprzedażowa kampania prowadzona będzie przede wszystkim w miejscach sprzedaży. Pojawią się specjalne standy przedstawiające nowego bohatera Morlinek i inne materiały POS. Opracowane zostały nowe projekty opakowań, zawierające morlinkowe medale do kolekcjonowania dla najmłodszych, a także unikalne kody umożliwiające rodzicom wzięcie udziału w konkursie SMS.

Kampania potrwa do końca maja. 15 kwietnia rusza emisja spotu telewizyjnego stanowiącego wsparcie dla kampanii. Spot przygotowała agencja reklamowa Just.