Men at Work lokuje w nagrody

Agencja reklamowa Men at Work przygotowała kampanię lokaty dla dwóch, współpracujących ze sobą, grup banków spółdzielczych – Spółdzielczej Grupy Bankowej (SGB) i Zrzeszenia Mazowieckiego Banku Regionalnego (MR Bank). Kampania „ Lokata z nagrodami” rusza 11 stycznia 2010 roku, a jej zakończenie planowane jest na początek kwietnia.

Kampania bazuje na sprawdzonym pomyśle lokaty, która daje możliwość wygrywania wartościowych nagród. Celem kampanii jest poinformowanie klientów obu banków o pojawieniu się lokaty promocyjnej, wyróżniającej się na tle innych tego typu produktów na rynku. Pula nagród, jakie przygotował organizator loterii, sięga 1,3 mln złotych.
 

Spot przygotowany został w technice animacji poklatkowej, która pozwoliła nadać przedstawionej historii niecodzienny charakter. Efekt poklatkowy w naturalny sposób wciąga widza w zabawę z czasem i w niekonwencjonalny sposób buduje nastrój, emocje i przekaz promocyjny. Reżyserem spotu jest Jacek Jabłoński, autorem zdjęć Szymon Brodziak, organizacją zajął się dom produkcyjny Papert, zaś media zakupił Dom Mediowy Media Concept.
 

Kampania obejmuje reklamę telewizyjną, radiową, outdoor oraz Internet. Na potrzeby kampanii przygotowane zostały materiały POS oraz mikroserwis internetowy.

Źródło: Men at Work