Men at Work promuje Kartę Kibica

Agencja Men at Work przygotowała materiały promocyjne dedykowane kibicom, dzięki którym fani aktualnego Mistrza Polski, klubu KKS Lech Poznań, otrzymają zestaw startowy dedykowany specjalnej karcie – Karcie Kibica.

Aktualizacja, 17.01.2011, godz. 7:20

Uniwersalne, wielofunkcyjne karty kibica w tym momencie są już wydawane przez pięć klubów Ekstraklasy – Polonię Warszawa, Jagiellonię Białystok, Lechię Gdańsk, PGE GKS Bełchatów i KGHM Zagłębie Lubin i  funkcjonują od września 2010 roku. Współpraca pomiędzy SGB a klubem piłkarskim zaowocuje wprowadzeniem na rynek jedynej tego typu, wielofunkcyjnej Karty Kibica. Za materiały POS odpowiada Men at Work.

Jest to jedyna na rynku karta wyposażona w wiele unikatowych funkcji.
Dzięki karcie kibic będzie mógł m.in.: dokonywać płatności w Internecie, wypłacać pieniądze z bankomatów, płacić na stadionie oraz w punktach handlowych i usługowych w kraju i za granicą, a to wszystko w technologii PayPass.

Główną funkcją karty jest to, że działa ona jako karnet. Dzięki niej kibic otworzy bramkę na stadion, co zminimalizuje kolejki, a także dokona zakupów w jego obrębie.

Dodatkowym atutem produktu jest fakt, że każdy jej użytkownik będzie mógł liczyć na specjalną ofertę SGB, m.in.: programy lojalnościowe, korzystne kredyty i konta bankowe.

Za kreację i produkcję odpowiada agencja Men at Work, która przygotowała pakiet startowy: ulotkę w systemie z-card, koperty, ulotkę z regulaminem oraz plakaty do placówek. Koncepcja została oparta o rysunek stadionu i charakterystyczną grafikę. Wykorzystane zostały elementy kibicowskie: przyśpiewki i barwy klubu KKS Lech Poznań.

Źródło: Men at Work