Men at Work promuje „Lokatę z nagrodami”

Agencja reklamowa Men at Work przygotowała kreację do kolejnej odsłony kampanii reklamowej Spółdzielczej Grupy Bankowej „ Lokata z nagrodami”

Rodzina podróżująca Jeepem Wranglerem pośród atrakcyjnych nagród? Zachęcające hasła aby założyć lokatę? To spot promujący kolejną edycję przygotowaną przez SGB „Lokata z nagrodami”. W połowie stycznia ruszyła iście wiosenna odsłona promocji, w której „jednym podpisem przywołujemy wiosnę”.

Dzięki „Lokacie z nagrodami” można wygrać m.in. kultowe auto i założyć korzystną lokatę. Promocja trwa 4 miesiące. Mechanizm jest bardzo prosty: wystarczy wpłacić 500 złotych aby założyć lokatę i wziąć udział w konkursie. Każde 500 zł to jeden los i szansa na nagrodę. Jest o co walczyć: w tej odsłonie główna wygrana to legendarny Jeep Wrangler 2,8 CRD Rubikon oraz kilkaset innych, atrakcyjnych nagród.

Men at Work na potrzeby kampanii reklamowej przygotowała set materiałów POS (plakaty, ulotka, stand i wobbler), dedykowany oddziałom bankowym. Natomiast spot telewizyjny łączy w sobie animację wektorową i zdjęcia poklatkowe. Dzięki temu widz w niekonwencjonalny sposób towarzyszy rodzinie podróżującej główną wygraną – Jeepem Wranglerem pośród pozostałych nagród, a to wszystko w wiosennym klimacie.

Spot wyprodukowała agencja Men at Work na zlecenie SGB. Kampania swoim zasięgiem obejmuje media regionalne oraz materiały POS.

Promocją objęte zostały wybrane oddziały Banków Spółdzielczych oraz oddziały GBW.

Źródło: Men at Work