Od marca do klientów agencji relacji inwestorskich InnerValue dołączyła Mennica Wrocławska, jedna z największych w Polsce firm zajmujących się sprzedażą metali szlachetnych.
W ramach podpisanej niedawno umowy InnerValue będzie zajmować się PR eksperckim oraz komunikacją korporacyjną. Agencja będzie również odpowiedzialna za stworzenie strategii dla działu analiz Mennicy Wrocławskiej. Za realizację projektu odpowiedzialna będzie Magdalena A. Olczak, Account Executive.
Agencja została wybrana w drodze rekomendacji, a umowa została podpisana na czas nieokreślony.
– Mennica Wrocławska to nowy, prężnie rozwijający się gracz na rynku dystrybucji złota. Cieszymy się, że współpraca projektowa, jaką nawiązaliśmy ze Spółką jeszcze w ubiegłym roku, zaowocowała stałą współpracą, i że możemy wspierać wizerunek i budowę pozycji Spółki niemal od początku jej funkcjonowania na rynku – mówi Wojciech Iwaniuk, szef departamentu relacji inwestorskich InnerValue.
Źródło: Mennica Wrocławska