Mercury Award dla polskich kampanii

Dwie kampanie PR realizowane przez firmę On Board PR zdobyły nagrody w tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Mercury Excellence Awards, organizowanego przez amerykańską organizację MerComm. Złota statuetka oraz wyróżnienie Mercury Excellence Awards 2007/8 trafią do On Board PR za projekty realizowane na zlecenie kanału telewizyjnego Foxlife i NSZZ „Solidarność”.

Łącznie do tegorocznego konkursu zgłoszono 970 projektów z 23 krajów. Uroczyste wręczenie nagród odbędzie się podczas gali w Nowym Jorku, 13 marca b.r.

Kampania „Bo życie ma być soczyste” dla telewizji Foxlife, zdobyła złotego Mercurego w kategorii Publicity – Wprowadzenie produktu w języku innym niż angielski. Celem projektu było wsparcie wejścia na polski rynek nowego kanału tematycznego Foxlife. W grudniu 2007 kampania otrzymała już złotą statuetkę w innym konkursie – Magellan Awards 2007.

Kampania „Niskie płace barierą rozwoju Polski” realizowana dla NSZZ „Solidarność” otrzymała wyróżnienie Mercury w kategorii Public Affairs. Nazwa „Niskie płace barierą rozwoju Polski” jest jednocześnie głównym przesłaniem kampanii. Jej celem było wsparcie działań lobbyingowych NSZZ „Solidarność” na rzecz polepszenia warunków płacowych w Polsce. Projekt był realizowany m.in. pod patronatem Rzecznika Praw Obywatelskich. W grudniu b.r. kampania została też nagrodzona w dwóch kategoriach przez jury międzynarodowego konkursu European Excellence Awards oraz otrzymała platynową statuetkę Magellan Awards 2007, jako pierwsza kampania z Polski w historii tego konkursu.