Meritum Bank stawia na sprzedaż w internecie

„– Jeszcze w grudniu ruszymy z pełną ofertą e-bankingu, szeroką gamą produktów dla klientów indywidualnych i mikrofirm oraz I generacją bankowości internetowej. To będzie nowe otwarcie dla naszego banku. W przyszłym roku będziemy wprowadzać nowe produkty oraz funkcjonalności do systemu e-bankingu, myślimy także o wprowadzeniu do oferty produktów inwestycyjnych i ubezpieczeniowych – mówi w rozmowie z DGP Joanna Krzyżanowska, wiceprezes Meritum Banku, która w przeszłości opracowywała i wdrażała strategię sprzedaży w GE Money Banku.”, czytamy.

W 2010 roku Meritum zaproponuje klientom także udzielanie kredytów gotówkowych przez internet oraz produkty inwestycyjne i ubezpieczeniowe. Do tej pory bank skupiał się na pozyskiwaniu depozytów przez internet i ofercie kredytów gotówkowych i konsolidacyjnych za pośrednictwem sieci pośredników finansowych.”, pisze gazeta.

„– Zdecydowaliśmy się na rozwój kanałów internetowych. W przyszłym roku otworzymy jednak 5 nowych oddziałów własnych i będziemy pracować nad projektem budowy sieci franczyzowej – tłumaczy wiceprezes Meritum Banku.”, czytamy dalej.

Meritum Bank ICB, wcześniej Bank Współpracy Europejskiej, działa na polskim rynku od połowy 1990 roku. W listopadzie 2007 roku większościowym akcjonariuszem banku został fundusz inwestycyjny Innova/4 L.P., któremu doradza Innova Capital. W 2009 r. zmieniono nazwę na Meritum Bank, jednocześnie przenosząc siedzibę banku z Wrocławia do Gdańska. Strategicznym celem Meritum Banku jest pozyskanie 300 tysięcy nowych klientów do 2013 roku

Więcej na ten temat w artykule Mirosława Kuka pt. „Meritum Bank stawia na sprzedaż w internecie”.

WB