Męskie zakupy online

Portal Ceneo.pl przeprowadził we wrześniu ankietę wśród swoich użytkowników. Pod lupę zostały wzięte głównie preferencje zakupowe Panów – ma to związek z Dniem Chłopaka, który w Polsce obchodzimy 30 września. W ankiecie padło również kilka pytań dotyczących tej okazji. Z udzielonych odpowiedzi wynika, ze aż 52% mężczyzn nie obchodzi tego święta.

Na podstawie przeprowadzonego badania powstał raport, który Ceneo.pl udostępniło na swojej stronie (http://www.ceneo.pl/info/meskie_zakupy_online.pdf).

W przeprowadzonej ankiecie jedno z zadanych pytań dotyczyło najczęściej odwiedzanych przez mężczyzn grup produktów. Spośród kategorii dostępnych na Ceneo.pl najwięcej z ankietowanych Panów wskazało na „sprzęt RTV” – 23 %, niewiele mniej wybrało „komputery” – 22%. Na to samo pytanie odpowiedziały również Panie – u kobiet bezkonkurencyjna okazała się kategoria „odzież, obuwie, dodatki”.

Panowie zostali zapytani o to, jaki prezent na Dzień Chłopaka chcieliby dostać. Spośród podanych opcji najwięcej głosów dostała płyta CD. Na drugim miejscu znalazł się zegarek, a na trzecim z alkohol oraz konsola do gier. Mało popularne okazały się chętnie kupowane przez Panie ubrania – krawat, bluza, czy sweter to niezbyt trafny pomysł na prezent.

 

Źródło: Ceneo