Metamorfoza portalu Wirtualnemedia.pl

Po ponad dwóch latach od poprzednich zmian graficznych, od 17 stycznia została wprowadzona nowa oprawa graficzna oraz nowe logo portalu Wirtualnemedia.pl. Nie jest to jednak jedynie odświeżenie wizerunku, lecz całkowita metamorfoza, która ma przyczynić się do umocnienia pozycji wortalu jako numeru jeden oraz doprowadzić do zwiększenia liczby czytelników serwisu.

Najważniejsze zmiany to:

• stworzenie ośmiu działów tematycznych w których pokazywać się będą tylko informacje im przynależne. Każdym dział ma osobną grafikę, dzięki czemu można je traktować nawet jako oddzielne podserwisy. Do działów można od razu wejść ze strony głównej serwisu, czy także wpisując w przeglądarce adres: telewizja.wirtualnemedia.pl, radio.wirtualnemedia.pl, prasa.wirtualnemedia.pl, reklama.wirtualnemedia.pl, internet.wirtualnemedia.pl, publicrelations.wirtualnemedia.pl; telekomunikacja.wirtualnemedia.pl czy badaniamarketingowe.wirtualnemedia.pl. Aby powrócić na stronę główną Wirtualnemedia.pl, wystarczy kliknąć w nasze logo, znajdujące się w lewym górnym rogu serwisu.

• stworzenie kwestionariusza, który wypełniać będą zaproszeni przedstawiciele mediów, reklamy i telekomunikacji. Już teraz kwestionariusz wypełnili m.in.: Bogusław Chrabota, Redaktor Naczelny Polsatu czy Leszek Kozioł, prezes zarządu Radia ESKA.

• stworzenie nowego forum dyskusyjnego, który już teraz notuje ponad 150 wypowiedzi dziennie.

• stworzenie działu „Praca” w którym można dodać najnowsze ogłoszenia rekrutacyjne

Oprócz szaty graficznej zmienione zostało oprogramowanie, na którym funkcjonuje serwis.

Nowe rozwiązania technologiczne mają umożliwić wprowadzenie niebawem w serwisie Wirtualnemedia.pl nowych usług, o których szczegółach serwis poinformuje niebawem.

Przypomnijmy, że wortal Wirtualnemedia.pl znalazł się na pierwszym miejscu wśród polskich serwisów internetowych poświęconych tematyce mediów, reklamy, internetu i telekomunikacji – wynika z najnowszych wyników standardu badania polskiego internetu Megapanel PBI / Gemius, opublikowanych 11 stycznia 2005r.

Jak wynika z danych za październik 2004, serwis Wirtualnemedia.pl odwiedziło 101027 użytkowników (real users) a liczba odsłon wyniosła 1234758. Jest to najlepszy wynik w ponad trzyletniej historii istnienia wortalu Wirtualnemedia.pl.

Wraz z coraz lepszymi wynikami oglądalności rośnie liczna osób czytających codzienny newsletter portalu Wirtualnemedia.pl. Na początku stycznia została przekroczona bariera 21 tysięcy czytelników, którzy codziennie do godziny 7 rano otrzymują przegląd wszystkich newsów przygotowanych przez zespół Wirtualnemedia.pl.