Metamorfoza strony VIVY

Według przedstawicieli VIVA Polska, witryna internetowa to nie tylko źródło informacji na temat oferty stacji. Ponieważ Internet jest medium szeroko wykorzystywanym przez jej grupę docelową, ma dostarczać cennych informacji na temat preferencji widzów. Dotychczas wiele z programów VIVY tworzonych było na podstawie sugestii przesyłanych w listach przez telewidzów. Witryna ma rozszerzyć możliwości dostarczania sugestii o elektroniczny kanał komunikacji oraz dać unikalną możliwość dyskusji na forum na temat poszczególnych programów czy wybranych zagadnień. Dyrekcja VIVA Polska chce, aby internauci aktywnie uczestniczyli w tworzeniu programu wyrażając swoje opinie i propozycje.

Każdy z programów VIVY posiada swoją własną stronę, zaprojektowaną zgodnie z indywidualnym charakterem. W ramówce programowej VIVY pojawiły się nowe pozycje: „Bezele”, „Get the clip”, „Tom Kultury”. Agencja HYPERmedia przygotowała stylowe layouty o soczystej kolorystyce. Jak na muzyczną stację przystało, nie brakuje dostępu do aktualizowanych na bieżąco list przebojów z możliwością głosowania na ulubiony przebój.

Agencja zaimplementowała na stronie dwie aplikacje, które nie pozostawiają internaucie wątpliwości, że jest na stronie stacji muzycznej. Jedna z nich umożliwia odsłuchiwanie utworów w formacie mp3. Za pomocą drugiej internauci mogą obejrzeć zapowiedzi imprez organizowanych przez program VIVA i koncertów swoich ulubionych gwiazd.

Serwis oparty został o autorską platformę agencji Content Managment System HYPERmedia SAM, dzięki której każdy użytkownik będzie na bieżąco informowany o sukcesach swoich ulubionych gwiazd, konkursach i imprezach. Aktualizacja strony VIVY jest prosta i szybka, może ją wykonać każdy uprawniony pracownik stacji.

Zmiana wizerunku internetowego VIVY to kolejny projekt wykonany przez agencję HYPERmedia dla stacji muzycznej. Współpraca obu firm w zakresie e-marketingu trwa od 2003 roku.