„Zmieniaj na lepsze z MetLife” to hasło nowej kampanii, której celem jest wzmocnienie wizerunku marki jako pracodawcy oraz wsparcie rekrutacji do sieci sprzedaży agencyjnej MetLife.
Pierwszy etap kampanii, wizerunkowy, przedstawia opinie agentów ubezpieczeniowych i menedżerów na temat pracy w MetLife. W krótkich wypowiedziach w formie filmów dzielą się oni historiami swoich relacji z klientami i planami rozwoju kariery. Opowiadają o tym, jak starają się osiągnąć równowagę między życiem zawodowym i prywatnym oraz jakie wsparcie ze strony MetLife i swoich przełożonych najbardziej sobie cenią.
Druga część kampanii, czysto rekrutacyjna, będzie promowana na Facebooku i Instagramie, a także wspierana kilkunastoma dodatkowymi filmami i postami na profilu MetLife Doradcy na Facebooku i MetLife Polska na LinkedInie. Z tych materiałów potencjalni agenci dowiedzą się, jak wygląda praca w sprzedaży agencyjnej MetLife, z jakimi wyzwaniami mogą się zmierzyć na początku kariery i jak mogą swoją karierę rozwijać.
– Celem naszej kampanii jest rozszerzenie wiedzy o pracy agentów oraz rekrutacja utalentowanych, ale i świadomych kandydatów na doradców. Agent ubezpieczeniowy to odpowiedzialny i wymagający zawód, który zapewnia szerokie możliwości, dlatego aby pozyskać wartościowych ludzi, trzeba im stworzyć dobre, konkurencyjne warunki do rozwoju. Wszyscy bohaterowie naszej kampanii podkreślali, że w ich pracy w MetLife najważniejsi są ludzie, z którymi współpracują, oraz klienci – mówi Magdalena Brzozowska Tomczyk, dyrektor Pionu Klienta Indywidualnego w MetLife.
Więcej informacji na temat pracy w sprzedaży w MetLife oraz formularz rekrutacyjny dla potencjalnych kandydatów można również znaleźć na stronie rekrutacyjnej https://www.metlife.pl/kariera_w_sprzedazy/.
Źródło: MetLife