MetLife zachęca do oszczędzania

Rusza kolejny etap kampanii reklamowej MetLife promującej produkty towarzystwa skierowane do klientów zainteresowanych długoterminowym gromadzeniem kapitału.


Spot reklamowy promuje postawy klientów, dzięki którym gromadzą oni kapitał na realizację wybranych celów w przyszłości, ale także chcą zadbać o bezpieczeństwo najbliższych w trakcie trwania całego programu ubezpieczeniowego, gwarantując wypłatę świadczeń w razie wypadku, choroby lub śmierci ubezpieczonego.

– W spocie reklamowym pojawia się niebieska luneta MetLife symbolizująca perspektywy na bezpieczną finansowo przyszłość. Identyczną lunetę udostępniliśmy nieodpłatnie turystom docierającym na Gubałówkę a widoki z lunety można dodatkowo podziwiać dzięki stronie www.luneta.metlife.pl dodaje Izabela Ptaszyńska, Dyrektor Departamentu Komunikacji i promocji w MetLife Hasło naszej kampanii podkreśla nasze długoletnie doświadczenie i brzmi Rozwijamy się dla Ciebie od ponad 145 lat.

Kampania trwać będzie do 8 listopada, realizowana jest w głównych stacjach telewizyjnych i silnie wspierana jest działaniami w Internecie. Za realizację kampanii odpowiedzialna jest firma PZL, a za zakup mediów dom mediowy Vizeum.