„MetroAukcja” loteria dla czytelników „Metra”

Zasady loterii są przewrotne, a zarazem bardzo proste. W przeciwieństwie do klasycznych aukcji, zwycięzcami „MetroAukcji” zostaną osoby, które złożą najniższą niepowtarzalną ofertę cenową za licytowany przedmiot. Najniższa niepowtarzalna oferta to cena podana przez jednego uczestnika w trakcie trwania danej aukcji, tzn. że nikt inny nie wysłał takiej samej oferty i jest ona najniższa spośród wszystkich niepowtarzalnych ofert.

„MetroAukcja” składać się będzie z 6 tur. W każdej z nich prowadzone będą równolegle trzy aukcje. Pod młotek w licytacjach pójdą różnorodne nagrody: telewizory plazmowe, laptopy, kamery cyfrowe, iPody a także żelazka i roboty kuchenne. Dodatkowo, we wszystkich turach, wśród wszystkich uczestników loterii wylosowane zostaną nagrody pieniężne.

Firma One-2-One obsługująca projekt, opracowała SMSowy mechanizm aukcyjny loterii oraz specjalny mechanizm interaktywny, dzięki któremu uczestnicy będą informowani SMS-em o przebiegu aukcji, w której biorą udział. Pozwoli im to na bieżąco przebijać oferty innych graczy, szukając kwoty najniższej i niepowtarzalnej.

Loteria oparta na takim mechanizmie, pod nazwą. „Szalona Aukcja”, została przeprowadzona po raz pierwszy w 2005 roku przez „Gazetę Wyborczą” we współpracy z One-2-One.

Loterii „MetroAukcja” towarzyszyć będzie kampania reklamowa obejmująca portal Gazeta.pl, „Gazetę Wyborczą”, komunikator GaduGadu, stacje radiowe (Złote Przeboje i TOK FM), plakaty na kamizelkach i wózkach kolporterów „Metra”.

„MetroAukcja” jest kolejną loterią organizowaną przez „Metro” dla swoich czytelników . W dniach 7-20 czerwca przeprowadziliśmy loterię pn. „Wytypuj wynik biało-czerwonych” związaną z Mistrzostwami Świata w Piłce Nożnej 2006. W ubiegłym roku czytelnicy „Metra” walczyli o nagrody w loterii „Metrowe skoki po nagrody”.