Metrohouse powiększa sieć franczyzową

Agencja nieruchomości Metrohouse powiększyła sieć swoich biur franczyzowych o dwie nowe jednostki. Logo Metrotohouse pojawiło się w Jeleniej Górze, a od października będzie widoczne także w podwarszawskim Pruszkowie.

Zgodnie z podpisaną na początku września umową franczyzową w październiku w Pruszkowie zostanie uruchomione biuro nieruchomości pod marką Metrohouse. Franczyzobiorca wywodzi się spośród pośredników spółki.

Doszedłem do wniosku, że nadszedł już czas, aby zacząć pracować wyłącznie na własny rachunek. Własne biuro nieruchomości jest dla pośrednika rozpoczęciem nowego etapu w karierze. W moim przypadku ważne jest zachowanie ciągłości realizowanych zleceń, a dzięki umowie franczyzowej stworzenie nowego biura okazało się prostsze niż myślałem, mówi Norbert Pielach, nowy franczyzobiorca Metrohouse.

Z kolei nowo otwarte biuro w Jeleniej Górze jest filią oddziału franczyzowego w Lubinie. Zgodnie z zapowiedziami franczyzobiorcy kolejne filie powstaną w Bolesławcu, Legnicy i Głogowie. Na Dolnym Śląsku od zeszłego roku działa również macierzysty oddział Metrohouse, który od października zyska drugi zespół doradców.

W Metrohouse obecnie funkcjonuje 18 biur franczyzowych. Pozostałe z czterdziestu oddziałów to placówki macierzyste spółek Metrohouse i Partnerzy Nieruchomości. Oba podmioty są obecnie w trakcie przeprowadzania fuzji. Metrohouse zapowiada dalszy rozwój sieci franczyzowej i zapowiada w przyszłym roku otwarcie trzydziestu kolejnych placówek franczyzowych w największych polskich miastach.

Źródło: Metrohouse