METROwe skoki po nagrody

Zabawa „METROowe Skoki po nagrody” potrwa do 24 czerwca. Aby wziąć w niej udział należy wysłać SMS o treści METRO pod numer 71007 (koszt 1 zł netto, 1,22 zł z VAT), a następnie odgadnąć pięcio lub sześcioliterowe hasło wysyłając swoje propozycje. One-2-One przygotowało specjalny mechanizm podpowiadający układ i kolejność liter.

Odgadnięcie hasła dnia daje czytelnikowi „Metra” jedną szansę w losowaniu nagrody dnia, można ją zwiększyć bawiąc się dalej i zgadując kolejne hasła przypisane do loterii. Wśród wszystkich nadesłanych SMSów rozlosowane zostaną nagrody dnia oraz tygodnia: kamery i aparaty cyfrowe, odtwarzacze mp3 i notebooki.

W losowaniu nagrody głównej 20 000 zł, na zakończenie zabawy 24 czerwca, wezmą udział wszystkie SMSy z poprawnie odgadniętymi hasłami.

Kompleksową obsługą projektu zajmuje się One-2-One, która opracowała m.in. SMSowy mechanizm zabawy, zapewniła kreację graficzną projektu (billboardy, citylighty) oraz wszystkie aspekty techniczno-prawne.

Zabawie „METROwe skoki po nagrody” będzie towarzyszyć krajowa kampania promocyjna obejmująca nośniki reklamy zewnętrznej (AMS) w tym billboardy, citylighty oraz reklamy na stacjach benzynowych, reklamy w „Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach, w portalu Gazeta.pl, w komunikatorze GaduGadu, w stacjach radiowych (m.in. Złote Przeboje) oraz plakaty na kamizelkach i wózkach kolporterów „Metra” we wszystkich miastach.