Michał Kasprzak przez ostatnie 7 lat był związany z firmą ATM SA, początkowo jako Sales Manager, następnie Project Manager, a od sierpnia 1999 roku jako Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych. Był zaangażowany w najważniejsze projekty na rzecz branży finansowej i telekomunikacyjnej.
Z wykształcenia jest fizykiem, absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego.
Do jego obowiązków w Getronics Polska należy opieka nad projektami realizowanymi przez firmę. W początkowym okresie koncentruje się na trzech obszarach: wdrażaniu nowego sposobu obsługi klientów, poszerzeniu oferty firmy i na jej synchronizacji z ofertą korporacji.
„Powodzenie każdej firmy usługowej zależy w dużej mierze od poziomu obsługi klientów. Zbudowanie kompetentnego zespołu ludzi odpowiedzialnych za bieżącą obsługę klientów jest moim głównym zadaniem. Mając 15 oddziałów lokalnych możemy zagwarantować wszystkim klientom pomoc w ciągu kilku godzin od zgłoszenia i to jest nasz niezaprzeczalny atut” – wyjaśnia Michał Kasprzak.
Getronics Polska to firma sektora IT obecna na rynku polskim od 1991 roku, początkowo jako przedstawicielstwo firmy Olivetti. Oferuje rozwiązania technologii informatycznej dla banków, administracji publicznej, producentów oraz firm zajmujących się sprzedażą detaliczną. Obecnie firma zatrudnia 90 pracowników, w tym ponad 70. proc pracuje bezpośrednio w serwisie. Getronics Polska posiada 15 biur regionalnych w różnych miastach Polski. Do grona jej długoletnich klientów należą Grupa PEKAO, Fortis Bank, ABN AMRO, Euronet, Shell, Fiat, General Motors i Federal Mogul.
Więcej informacji: www.getronics.pl
W najbliższą środę 27.10.2004 o godzinie 13.00 rozpocznie się wirtualne spotkanie z Michałem Kasprzakiem.
Link do strony:
http://www.jobpilot.pl/content/service/chat/chat.htm (wejście do chatroom)