Michał Kwieciński, dotychczasowy Dyrektor Generalny Liberty Direct, awansował w strukturach Grupy Liberty Mutual Insurance, obejmując stanowisko wiceprezesa Liberty International (Executive Vice President) i Dyrektora Operacyjnego (Chief Operating Officer) Regionu Emerging Europe.
Liberty International to jedna z czterech, strategicznych jednostek biznesowych Liberty Mutual Insurance, amerykańskiego ubezpieczyciela z prestiżowej listy Fortune 100. Prowadzi działalność na 17 rynkach – w krajach Ameryki Łacińskiej, Europie oraz w Azji. Na nowym stanowisku Michałowi Kwiecińskiemu będą podlegały firmy w Irlandii, Polsce oraz w Turcji. Jest pierwszym Polakiem w strukturach zarządczych Liberty International.
„Jestem zaszczycony tą nominacją, która jest w znacznej mierze efektem dynamicznego rozwoju i innowacyjności Liberty Direct w Polsce. Nowe stanowisko stawia przede mną dużo ciekawych wyzwań na wymagających rynkach”– skomentował Michał Kwieciński.
Michał Kwieciński był Dyrektorem Generalnym Liberty Direct od momentu powstania firmy w Polsce w 2007 roku. Wcześniej przez siedem lat pracował w firmie konsultingowej McKinsey & Company, doradzając wiodącym polskim przedsiębiorstwom oraz firmom w Niemczech, Francji, Holandii, Czechach, Izraelu, RPA i Rosji. Ukończył matematykę na Uniwersytecie Jagiellońskim w 1991 r. W 1994r. otrzymał stopień doktora na Uniwersytecie w Marsylii, a w 1999 r. – habilitację na Uniwersytecie Jagiellońskim. Przez 5 lat był również pracownikiem naukowym tej uczelni. Pracował też na naukowo na uniwersytetach w Nicei, Marsylii oraz Tokio. Jest laureatem Stypendium Fundacji Nauki Polskiej i Nagrody im. Kazimierza Kuratowskiego, przyznawanej przez Polskie Towarzystwo Matematyczne i Polską Akademię Nauk.
Nowy Dyrektor Generalny Liberty Direct zostanie ogłoszony w ciągu najbliższych dni.
Liberty Direct to firma ubezpieczeniowa należąca do międzynarodowej Grupy Liberty Mutual Insurance, oferująca usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych przedsiębiorstw. Jej oferta obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń majątkowych – komunikacyjnych oraz mieszkaniowych. Sieć dystrybucji produktów firmy obejmuje ponad 400 multiagencji, kanały bezpośrednie – internet i telefon oraz bancassurance. Strategia Liberty Direct zakłada osiągnięcie pozycji lidera w zakresie jakości obsługi Klienta. Dzięki dynamicznemu rozwojowi w 2013 roku firma wypracowała 298,1 mln PLN składki brutto osiągając jeden z najwyższych wzrostów na rynku. Liberty Direct jest obecna w Polsce od 6 lat.