Po rocznej współpracy firma Michelin Polska zdecydowała o przedłużeniu umowy z NBS Communications. Tak jak w ciągu minionych 12 miesięcy agencja będzie odpowiadać za komunikację korporacyjną, produktową i kryzysową marki Michelin oraz innych marek z portfolio grupy, m.in. BFGoodrich oraz KLEBER.
W styczniu 2013 r. firma Michelin Polska przedłużyła współpracę z NBS Communications. W ramach umowy agencja będzie świadczyć usługi z zakresu media relations oraz koordynować wydarzenia i projekty specjalne. Działania komunikacyjne obejmować będą zagadnienia korporacyjne i produktowe oraz nadzór nad komunikacją Michelin prowadzoną w krajach bałtyckich.
W ubiegłym roku oprócz stałej obsługi PR agencja NBS Communications koordynowała dla Michelin Polska dwa projekty specjalne – ogólnopolską akcję edukacyjną „Ciśnienie pod Kontrolą” mającą na celu podnoszenie świadomości kierowców w zakresie znaczenia prawidłowego ciśnienia w oponach, a także zrealizowany dla marki KLEBER projekt „Pies na Podróże”, który propagował bezpieczne podróżowanie samochodem z psem i obejmował m.in. komunikację w social media.
„O przedłużeniu umowy z NBS Communications zdecydowały przede wszystkim profesjonalizm oraz zaangażowanie zespołu obsługującego naszą firmę. Doceniamy również wieloletnie doświadczenie agencji, które jest niezbędne podczas codziennej obsługi” – wyjaśnia Ewa Konopka, koordynator PR i rzecznik prasowy Michelin Polska. „Dotychczasowa współpraca pokazała, że Michelin może liczyć na wsparcie NBS Communications zarówno podczas bieżących działań, jak i w czasie wydarzeń specjalnych” – dodaje Ewa Konopka.
NBS Communications jest jedną z najstarszych polskich agencji public relations. Funkcjonuje na rynku od 1989 roku. Realizuje zarówno okresowe kampanie informacyjne i promocyjne, jak i długoterminowe działania mające na celu wzmocnienie wizerunku firmy.
„Przedłużenie umowy o współpracy na kolejny rok jest dla agencji wyrazem uznania dla naszej pracy. Bardzo cieszymy się, że będziemy dalej pracować z Michelin – międzynarodową firmą działającą według światowych standardów” – mówi Anna Krajewska, współzałożyciel i Prezes Zarządu NBS Communications.
NBS Communications