Międzynarodowe sukcesy kreacji K2

3 sierpnia b.r. jury Cresta International Advertising Awards ogłosiło listę finalistów tegorocznej edycji konkursu. Na liście, liczącej zaledwie 4% prac zgłoszonych z całego świata, znalazła się mikrowitryna „Modna Nokia” autorstwa K2 Internet S.A. Serwis będzie rywalizować z 15 najlepszymi projektami interaktywnymi z Niemiec, Japonii i Szwecji o nagrody Cresta Awards – jedne z najbardziej poważanych wyróżnień najwyższych standardów kreatywnych w międzynarodowej branży reklamy i designu.

Serwis „Modna Nokia” dostępny jest pod adresem www.nokia.com.pl/ModnaNokia. Został on przygotowany w lutym b.r. przez K2 dla firmy Nokia Poland, jako główny nośnik konkursu fotograficznego poświęconego telefonom Nokia 7600, 7200 i 7610. Od rozpoczęcia akcji serwis odwiedziło już ponad 150,000 internautów, zaś liczba nadesłanych zdjęć przekroczyła 3,000.

Zakwalifikowanie do finału Cresta Awards, konkursu prowadzonego od 1993 roku przez organizację Creative Standards International we współpracy z International Advertising Association, nie jest pierwszym międzynarodowym sukcesem serwisu „Modna Nokia”. W lutym b.r. został on wyróżniony przez organizację FavouriteWebsiteAwards.com, która zrzesza topowych webdesignerów świata i jest opiniotwórczym źródłem informacji dla tysięcy osób z branży internetowej. Serwis zdobył również srebrną nagrodę w konkursie Klubu Twórców Reklamy w kategorii „Nowe media / serwis”.

Janusz Żebrowski, Prezes Zarządu K2 Internet S.A., tak komentuje te sukcesy: „Pozycję kreacji K2 w kraju wyznacza 15 nagród i wyróżnień zdobytych na konkursach reklamowych oraz uznanie nas za najbardziej kreatywną agencję interaktywną przez Media i Marketing Polska w październiku ub.r. Jesteśmy dumni z faktu, że również w rywalizacji ze światową czołówką nasze prace wyróżniają się oryginalnością i poziomem wykonania.”.