Miej cel przed oczami i oszczędzaj w Getin Banku

Nowa kampania reklamowa Getin Banku promująca Konto Oszczędnościowe pokazuje jak wytrwać w postanowieniu systematycznego oszczędzania i zrealizować marzenia. Gwarantem sukcesu jest jasno określony cel. Mając go zawsze przed oczami, np. w postaci zdjęcia wymarzonej podróży przyczepionego na lodówce, łatwiej zmotywować się do działania i osiągnąć sukces. Realizację planu dodatkowo ułatwia promocyjne oprocentowanie konta, na którym środki pracują z jeszcze większym zyskiem. Kampania potrwa do końca czerwca i obejmie telewizję, prasę oraz Internet.


„Człowiekowi ciężko jest wytrwać w postanowieniu, kiedy nie ma jasnego celu przed oczami. Tak samo ciężko wytrwać w oszczędzaniu, kiedy nie motywuje człowieka jakaś myśl, choćby o wakacjach. Dlatego jeśli chcesz wytrwać w oszczędzaniu, miej na oku konkretny cel” radzi bohater spotu reklamowego w nowej kampanii Getin Banku, która wystartowała w tym tygodniu. Promując efektywny sposób na oszczędzanie, Bank dodatkowo zachęca Klientów atrakcyjnym oprocentowaniem, które przez pierwsze 3 miesiące wynosi aż 3,5%. Promocja dotyczy nie tylko nowych, ale również obecnych posiadaczy Kont Oszczędnościowych. W ich przypadku promocyjne oprocentowanie będzie obejmowało maksymalnie 100 000 zł nowych środków wpłaconych na rachunek.

Jesteśmy Bankiem praktycznym, który dostarcza Klientom prostych, wygodnych rozwiązań ułatwiających zarządzanie finansami. Konto Oszczędnościowe pozwalające na elastyczne wpłaty i wypłaty jest tego najlepszym przykładem. Przygotowując kampanię postanowiliśmy jednak skupić się na zwiększeniu motywacji Polaków do oszczędzania. Dlatego pokazujemy jak odpowiednie nastawienie, a przede wszystkim jasno określony cel, który stale ma się przed oczami, może pomóc w odłożeniu pieniędzy na realizację wymarzonych planów. Wizualizacja efektu końcowego to klucz do sukcesu. My zaś oferujemy Konto do ulokowania środków, które dzięki atrakcyjnemu oprocentowaniu dodatkowo przyśpieszy moment osiągnięciu celu –mówi Natalia Załęcka, Dyrektor Marketingu Getin Noble Banku.

 

 

Oprócz Konta Oszczędnościowego Getin Bank oferuje wiele rozwiązań, które nie tylko pomagają w systematycznym oszczędzaniu, ale dodatkowo motywują i sprawiają, że staje się ono zabawą. Celowe Konta Oszczędnościowe (CKO) z zaczerpniętymi z gier wskaźnikami postępu w bankowości elektronicznej pozwalają jednocześnie odkładać aż na 5 różnych celów. Konto Skarbonka premiuje aktywnych użytkowników i pozwala na korzystanie z opcji „Zachowaj Resztę”, umożliwiającej zaokrąglanie płatności dokonywanych kartą płatniczą do pełnych 1, 5 lub 10 zł i przelewanie nadwyżek na oprocentowany rachunek, zaś aplikacja „Oszczędź Sobie” umożliwia spontaniczne odkładanie drobnych kwot.

Kampania promująca Konto Oszczędnościowe 3,5% obejmie spoty telewizyjne, prasę i Internet. Kreację przygotowała Agencja Good. Za zakup mediów odpowiada MediaWest, wsparciem PR kampanii zajmuje się Lighthouse Consultants.