Miękkie lądowanie w nowej promocji Providenta

Provident, największa firma pożyczkowa w Polsce, 6 stycznia rusza z nową kampanią reklamową. Nowi klienci, którzy skorzystają z promocji mogą otrzymać nawet 750 zł nagrody.

Świąteczne wydatki potrafią znaczenie uszczuplić domowy budżet. Nowa promocja Providenta ma pomóc konsumentom w miękkim lądowaniu w pierwszych tygodniach 2016 roku. Nowi klienci, którzy wezmą pożyczkę w czasie trwania promocji mogą liczyć na zwrot w wysokości 10 proc. kwoty pożyczki.

Promocja pod hasłem „miękkie lądowanie” to propozycja dla klientów, którzy chcą podreperować domowy budżet po okołoświątecznych wydatkach, a jednocześnie szukają oferty pożyczkowej z wartością dodaną – mówi Katarzyna Szerling, członek zarządu, Dyrektor Pionu Marketingu Provident Polska.

Warunkiem otrzymania nagrody jest spłata przynajmniej czterech rat – w przypadku pożyczek z tygodniową ratą – lub dwóch płatności przy pożyczkach z miesięczną ratą.  W promocji biorą udział pożyczki o całkowitej kwocie wynoszącej co najmniej 2000 zł. Wysokość nagrody to 10  proc. wartości całkowitej kwoty pożyczki zawartej w czasie trwania promocji, ale nie więcej niż 750 zł.

Akcja promocyjna jest wspierana nowymi spotami TV w czterech stacjach głównych, 71 stacjach tematycznych oraz w internecie. Za przygotowanie kampanii odpowiada agencja Isobar, należąca do grupy Dentsu Aegis Network Polska. Media zostały zakupione przez dom mediowy OMD. Kampania potrwa od 6 do 25 stycznia.

/Provident Polska SA