Miesięcznik TREND wciąż pozostanie w bezpłatnej formie

O planach wprowadzenia płatnej wersji miesięcznika spekulowało już wiele osób. Odpłatna wersja miała być powiększona o dodatkowe strony uzupełnione specjalnie wyselekcjonowaną zawartością merytoryczną.

Z informacji podanych przez Redakcję miesięcznika TREND wynika, że magazyn pozostanie w dotychczasowej, bezpłatnej formie dla swoich czytelników. Jak powiedziała Dorota Sierakowska – Redaktor Naczelna – „Bezpłatny charakter magazynu nie stanowi bariery kupna dla potencjalnych czytelników. Po czterech latach funkcjonowania TRENDU na rynku, zdaliśmy sobie sprawę, że warto kontynuować tradycję i pozostawić go w niezmienionej, bezpłatnej formie. Magazyn pozostanie doskonałym miejscem promocji dla młodych dziennikarzy ekonomicznych – ich artykuły publikowane są na łamach magazynu oraz redystrybuowane w czołowych polskich portalach internetowych i gazetach”. Oprócz artykułów drukowanych w regularnym wydaniu miesięcznika, ciekawą zawartość mają coroczne dodatki, które są integralną częścią TRENDU. Do najbardziej poczytnych należą dodatek o międzynarodowych certyfikatach finansowych, a także dodatek forex. W bieżącym roku powstanie również nowy dodatek o mobilnym inwestowaniu na giełdzie.

Sam magazyn jest pomostem łączącym świat giełdy, ekonomii i biznesu, tworzącym unikalny obraz gospodarki widziany okiem młodych, aczkolwiek profesjonalnych dziennikarzy. Miesięcznik TREND pozostaje jedynym w Polsce bezpłatnym magazynem w segmencie finansowym, a jego treści dostępne są w wersji elektronicznej oraz w wersji papierowej w blisko 100 punktach dystrybucyjnych i promocyjnych na terenie kraju.

„Wspieramy również ciekawe inicjatywy, do których można zaliczyć współorganizowanie konkursu finansowego adresowanego do elitarnego grona młodych ludzi, którzy chcą zrobić karierę jako menadżerowie finansowi czy specjaliści ds. marketingu (certyfikaty finansowe ACCA, CIMA, CIM, CIA, CFA). Druga edycja konkursu rozpocznie się w marcu” – powiedziała Katarzyna Gruszka – Public Relations Manager Miesięcznika TREND.

Na rynku ukazał się już lutowy numer poświęcony m. in. rynkowi nieruchomości, agencjom ratingowym, zagranicznemu rynkowi pracy, zagadnieniom insider trading, a także nauroekonomicznej rewolucji. Nie zabrakło również tematów giełdowych.

Źródło: Miesięcznik TREND