Nickel Development, znany w Wielkopolsce deweloper, wprowadził nową oryginalną akcję marketingową. Tym razem promuje osiedle Księżnej Dąbrówki głosami samych mieszkańców.
Na materiałach reklamowych pojawią się autentyczni mieszkańcy osiedla Dąbrówki, którzy w „dymkach” wymieniają jego zalety. – Celem kampanii jest pokazanie osiedla oczami tych, którzy są najbliżej, którzy codziennie z tego osiedla korzystają, którzy je oswoili – mówi Agnieszka Węgrowska koordynator marketingu i PR w Nickel Development. – Ciężko uwierzyć zapewnieniom dewelopera, który przekonuje nas, że mieszkanie na jego osiedlu to najlepszy wybór, ale ludziom, którzy już tam mieszkają – dużo łatwiej – dodaje A. Węgrowska.
Do kampanii zaproszono trzy rodziny, charakterystyczne dla grupy docelowej produktu. Każdą zapytano o zalety inwestycji – mieszkańcy wskazywali znaczącą prywatność i dużą powierzchnie ogrodów, spokój, dobrą lokalizację względem Poznania, ciszę, bliski kontakt z naturą. Te opinie tworzą główny przekaz reklamy.
Kampania reklamowa osiedla kameralnych willi w podpoznańskiej gminie Dopiewo obejmie prasę regionalną: „Gazetę Wyborczą”, „Głos Wielkopolski” oraz lokalne „Echo Miasta”. Poza tym Nickel Development przewiduje kampanię w internecie. Akcja wsparta będzie działaniami public relations oraz organizacją drzwi otwartych i udostępnieniem do zwiedzania mieszkania pokazowego (4 lipca). I tu też ciekawa sprawa – deweloper założył, że wykończenie mieszkania nie może kosztować więcej niż 1000 zł za metr kwadratowy. – Mieszkania na Osiedlu Księżnej Dąbrówki kupują głównie młodzi ludzie, którzy startują w życie, a co za tym idzie nie dysponują dużymi pieniędzmi – tłumaczy Węgrowska. – Nasz specjalista ds. technicznych dostał więc trudne zadanie: musiał urządzić mieszkanie w sposób ciekawy, ale poniżej standardowo przyjmowanych kosztów wykończenia.
To już nie pierwsza nowatorska forma reklamy prowadzona przez dewelopera. Wcześniej promował on swoje inwestycje m.in. komiksem o rodzinach Górczyńskich i Piątkowskich, wyprzedażą mieszkań z rocznika 2007 oraz Diabelską Promocją z rabatami 6,66 proc.
Źródło: Nickel Development