Mieszko inwestuje w reklamę

W marcu br. roku rusza kolejna edycja telewizyjnej kampanii „Mieszko królestwo nadzienia”. Głównym jej celem jest przedstawienie firmy Mieszko jako eksperta w dziedzinie produkcji czekoladek z najlepszymi nadzieniami.

W marcowej edycji kampanii zaprezentowane zostaną dwie czołowe grupy produktowe Mieszko: Michaszki, Trufle i Marcepan oraz Klejnoty.

Na potrzeby kampanii przygotowano dwa 15-sekundowe spoty. W pierwszym filmie zaprezentowano produkty: Michaszki, Trufle i Marcepan, drugi zaś spot poświęcony został marce Klejnoty.

Filmy reklamowe zawierają sekwencje prezentujące apetyczne nadzienia i dodatki, którymi cieszyć się można sięgając po czekoladki Mieszko.

Kampania prowadzona będzie na antenie TVP1, TVP2 a także w stacjach komercyjnych: TVN, TV4 oraz TVN7. Spoty emitowane będą w porach najwyższej oglądalności ze szczególnym uwzględnieniem pasm przeznaczonych dla wyselekcjonowanej grupy docelowej. Należą do niej kobiety w wieku od 25 do 49 lat, o dochodach średnich i powyżej średnich. Większość spotów będzie pozycjonowana (umieszczana na pierwszej lub ostatniej pozycji w bloku reklamowym). Kampania potrwa od 2 do 19 marca.

Przygotowując kolejną edycję kampanii, podobnie jak w roku ubiegłym, firma Mieszko zdecydowała się na współpracę z agencją Demo Effective Launching Kraków. Zakup mediów natomiast powierzono agencji MediaCom Warszawa.