Pachnące stoiska z trzema nowymi rodzajami pasty do zębów blend-a-med, pojawiły się właśnie w centrach handlowych największych polskich miast. Zapach wykorzystano tu jako element informacyjny, wzmacniający przekaz graficzny i podnoszący jego atrakcyjność. Kompozycja zapachowa przygotowana na potrzeby akcji jest bowiem zgodna ze smakiem jednej z past.
Zapach jako informacja o cechach produktu zwiększa zakres elementów na podstawie, których klient dokonuje wyboru. Podnosi atrakcyjność na tle produktów konkurencji i wpływa na wzrost poziomu sprzedaży – i takich właśnie efektów oczekujemy dzięki zastosowaniu AromaMarketingu dla blend-a-med – wyjaśnia Jakub Urbaniak, dyrektor handlowy BM Factus Polska. To innowacyjne na naszym rynku działanie, dające szerokie możliwości wykorzystania w akcjach promocyjnych i reklamowych, wzbudza coraz więcej zainteresowania wśród producentów i dystrybutorów branży FMCG.