Klienci, których oddziały będą w najbliższy weekend migrowane do systemu informatycznego Banku Pekao SA, od piątku 14 marca od godziny 19.00 do soboty 15 marca do godz. 6.00 nie będą mieli dostępu do swojego rachunku poprzez bankowość Internetową, a także serwisy SMS i WAP. Dalsze prace migracyjne, związane z czasowym brakiem dostępu do konta, potrwają do poniedziałku, 17 marca do godz. 8.00. Od tego momentu klienci uzyskają dostęp do pełnej funkcjonalności swojego konta.
Po zintegrowaniu z systemem informatycznym Banku Pekao SA klienci otrzymają nowe numery rachunku. Obydwa rachunki, tzn. dotychczasowy oraz nowy numer, przez okres 12 miesięcy mogą być używane wymiennie.
Do zalogowania się w Pekao24 niezbędne są:
– NUMER KLIENTA – zastąpi on dotychczasowy numer CIF i będzie używany do identyfikacji we wszystkich serwisach Pekao24. Numer klienci otrzymali odrębnym listem
– NUMER PIN – to czterocyfrowy numer, który służy do logowania w serwisach Pekao24. Numer PIN został wysłany do klienta odrębnym listem poleconym.