Za każdym razem słuchacze wspierani są przez znanych ekspertów. Dotychczas w programie wzięli udział: pan Adam Ruciński, doradca inwestycyjny z firmy Ruciński i Wspólnicy oraz pan Stefan Lewandowski, Dyrektor ds. HR w firmie Sanitec KOLO.
W zbliżającym się odcinku TOKarnia stanie przed problemem z dziedziny Public Relations. Konieczne będzie obranie odpowiedniej strategii kształtowania relacji ze społecznością lokalną. Tym razem przy wyborze odpowiedniej decyzji słuchaczom będzie doradzał pan Marek Kosycarz, Dyrektor ds. Korporacyjnych British American Tobacco.
Co tydzień na graczy czekają nagrody ufundowane przez wydawnictwo Harvard Business Review. Dla osoby, która przez 4 odcinki gry z równym zaangażowaniem będzie próbowała rozwiązywać dylematy TOKarni Pracownia Gier Szkoleniowych ufundowała uczestnictwo w premierze gry strategicznej dotyczącej zarządzania zmianą w przedsiębiorstwie.
Twórcą gry „TOKarnia” jest Pracownia Gier Szkoleniowych, zajmująca się pisaniem profesjonalnych gier symulacyjnych na potrzeby rozmaitych szkoleń, warsztatów i konferencji.