Milion kart kredytowych LUKAS Banku

LUKAS Bank od wielu miesięcy znajdował się w czołówce banków wydających karty kredytowe. Na koniec II kwartału bank miał 962,6 tys. wydanych kart kredytowych i według zestawienia przygotowanego przez portal Bankier.pl znajdował się na drugim miejscu wśród banków wydających karty, z niewielką różnica do banku zajmującego pierwszą pozycję.

Bank sukcesywnie rozszerzał swoją ofertę wprowadzając kolejne nowości – wyposażoną w technologię chipową kartę VISA Classic, elektroniczną kartę kredytową Maxima PLUS o niskich wymaganiach dotyczących dochodów, a ostatnio prestiżową kartę VISA Gold. Zdobywanie nowych klientów wspierały też akcje promocyjne, w ramach których LUKAS Bank wydawał klientom karty kredytowe za darmo, a po wykonaniu kartą pierwszej transakcji przyznawał dodatkowy bonus. Do wachlarza kart dołączały też kolejne karty kredytowe wydawane z partnerami, przede wszystkim z dużymi sieciami handlowymi, takimi jak Tesco, Carrefour, Auchan, E.Leclerc czy Castorama.

„Kiedyś karta kredytowa była synonimem luksusu. Aby ją otrzymać trzeba było starać się o nią w placówce bankowej i wykazać się odpowiednimi dochodami i zasobnym portfelem. My poszliśmy inna drogą i postanowiliśmy wprowadzić karty, które można otrzymać nawet przy miesięcznym dochodzie 450 zł, co oznacza, że kartę może mieć praktycznie każdy. Z drugiej strony mamy w ofercie również karty dla klientów o wyższych wymaganiach. Dzięki temu udało nam się upowszechnić ten produkt i zachęcić do skorzystania klientów, którzy wcześniej traktowali karty kredytowe jako produkt nie dla nich” – mówi Adam Budziłek, menadżer zespołu kart kredytowych w LUKAS Banku.

LUKAS Bank przekonuje też do aktywnego korzystania z wydawanych przez siebie kart kredytowych. W ramach programu rabatowego Klub Maxima klienci płacący za zakupy kartami LUKAS banku otrzymują rabaty w blisko 1500 sklepów w całej Polsce. Sieć punktów oferujących rabaty w Klubie Maxima obejmuje różne branże, w których posiadacze kart najczęściej dokonują zakupów – sklepy odzieżowe, kosmetyczne, oferujące sprzęt RTV-AGD, restauracje, biura podróży, punkty usługowe i wiele innych.