Milion transakcji goodie cashback w pierwszej połowie 2020 r.

W pierwszej połowie br. użytkownicy programu goodie cashback, pozwalającego na otrzymywanie zwrotu części pieniędzy wydanych w kilkuset sklepach internetowych, dokonali ponad miliona transakcji. Na ich konta wróciło blisko 3,5 mln złotych cashbacku.

– Aktywność użytkowników programu goodie cashback systematycznie wzrasta, w pierwszym półroczu tego roku wydali za pośrednictwem goodie 110 milionów złotych – mówi Wojciech Grudzień, prezes Millennium Goodie. – Niedawno udostępniliśmy aplikację i stronę goodie w całkiem nowej odsłonie, a korzystanie z usługi goodie cashback stało się jeszcze wygodniejsze i bardziej intuicyjne – dodaje Wojciech Grudzień.

Oszczędzanie podczas zakupów online z goodie cashback jest bardzo proste. Wystarczy pobrać na swój smartfon aplikację goodie lub odwiedzić stronę www.goodie.pl, zarejestrować się w goodie, następnie wybrać usługę lub produkt oznaczone znaczkiem cashback, przejść do witryny sklepu danej marki przy pomocy linku na goodie i sfinalizować transakcję. W ciągu jednego dnia roboczego od zakupu, na koncie w goodie pojawi się kwota naliczonego cashbacku (od kilku do nawet kilkudziesięciu procent kwoty dokonanych zakupów), ze statusem „Oczekujący”. Status zmieni się na „Zatwierdzony” po potwierdzeniu przez sklep poprawności transakcji. Po zebraniu min. 21 zł można je przelać na dowolne konto bankowe w Polsce. Co ważne, cashback łączy się z innymi zniżkami dostępnymi na platformie zakupowej goodie, oferowanymi przez sklepy internetowe objęte programem oraz ze specjalnymi zniżkami przygotowanymi specjalnie dla użytkowników goodie.

W nowo udostępnionej wersji goodie aplikacja i strona www.goodie.pl zyskały nowy wygląd, a goodie stało się jeszcze wygodniejszym towarzyszem zakupów. W nowym goodie łatwiej można sprawdzić stan swojego konta cashback, przejrzeć gazetki promocyjne i oferty dla stałych klientów galerii handlowych. Aplikacja oferuje też system polubień, filtrów i sortowania, tak by oferty zniżkowe ulubionych marek zawsze pojawiały się w telefonie użytkownika jako pierwsze.

Źródło: Bank Millennium