Millennium: Bez opłat za Prestige

Od 4 lipca dla klientów Millennium Prestige zostały wprowadzone bezpłatne wpłaty i wypłaty gotówkowe w oddziale, także te realizowane w walucie obcej. Wolne od opłat jest także sporządzanie wszystkich dokumentów, w tym wyciągów dwutygodniowych, tygodniowych oraz dziennych, również za darmo wystawiane są duplikaty wyciągu łączonego z rachunku bankowego w oddziale oraz Linii Prestige oraz potwierdzenie wykonania transakcji. Zniesione zostały także wszystkie opłaty związane z obrotem czekami. Klienci Prestige nie zapłacą już za skup czeków banku, za inkaso czeków gotówkowych i czeków do rozrachunku innych banków krajowych, inkaso czeków z zagranicy, sprzedaż czeku bankierskiego, zwrot czeku zdeponowanego, zwrot czeku banku, wydanie książeczki czekowej, potwierdzenie czeku ani za przyjęcie zgłoszenia utraty czeków (także wraz z dowodem tożsamości) oraz za zastrzeżenie utraconego czeku. Jedyne opłaty, które nadal będą obowiązywać to opłaty związane z przelewami realizowanymi w walucie obcej oraz przelewami zagranicznymi. Opłaty te nie uległy zmianie w stosunku do poprzedniego cennika.

Zmianie uległ także cennik usług związanych z posługiwaniem się kartą Millennium Visa Electron Prestige. Tak jak do tej pory klienci Prestige nie płacą za wydanie i użytkowanie karty. Wolne od opłat są już wszystkie operacje związane z użytkowaniem karty Millennium Visa Electron Prestige na terenie kraju (w tym wypłaty gotówki w POSach). Bezpłatne są też wszystkie operacje związane ze sprawdzaniem salda, zarówno w kraju jak i za granicą. Klienci bez opłaty otrzymują także wydruk miniwyciągu, potwierdzenie transakcji oraz kopię dokumentu transakcji dokonanej. Podobnie jak w przypadku opłat związanych z obsługą konta utrzymane zostały tylko transakcje dotyczące wypłat gotówki za granicą oraz transakcji dokonywanych w walutach obcych.

Bank wprowadza od 2 sierpnia nową wysokość opłaty za prowadzenie rachunku (70 PN), jednocześnie oferując nowe warunki znoszące tę opłatę. Opłata za prowadzenie konta nie będzie pobierana, gdy klient posiada aktywa w wysokości równej lub wyższej niż 100 000 PLN lub salda kredytowe powyżej 300 000 PLN.