Millennium najbardziej przyjaznym bankiem dla klientów detalicznych

Bank Millennium zwyciężył w głównym rankingu „Bank Przyjazny – Klient Detaliczny” w przygotowywanym dorocznie przez magazyn „Newsweek” rankingu najlepszych banków w Polsce. W rankingu „Bank Przyjazny – Bank Internetowy” Bank Millennium został sklasyfikowany na 2 miejscu.

W głównym rankingu „Bank Przyjazny – Klient Detaliczny” oceniano poziom usług dla klientów indywidualnych. Pod uwagę brano cechy placówek bankowych (organizację obsługi klientów, czystość), jakość obsługi (wiedzę pracowników, sposób prowadzenie rozmowy, sposób realizacji najbardziej popularnych zleceń), pozyskiwanie i utrzymanie klienta (umiejętność wyboru produktów najbardziej potrzebnych klientowi). Swoje zwycięstwo Bank Millennium zawdzięcza wysokim ocenom osiągniętym we wszystkich badanych subkategoriach.

Dwa lata temu byliśmy na 3 pozycji, rok temu na 2, dziś zwyciężyliśmy – powiedział odbierając pamiątkowa statuetkę Joao Bras Jorge, I Wiceprezes Zarządu Banku Millennium. – To efekt rozpoczętego trzy lata temu programu poprawy jakości obejmującego cały bank, w efekcie którego udało nam się umocnić kulturę wysokiej jakości w naszej organizacji. Jest mi niezmiernie miło, że to właśnie ranking Newsweeka stanowi tego potwierdzenie.

W rankingu „Bank Przyjazny – Bank Internetowy”, oceniano jakość usług realizowanych przez internet (funkcjonalność kanałów kontaktu, nawigacje po serwisie, czas realizacji usług). Bank Millennium zajął w nim 2 miejsce, trzeci raz z rzędu plasując się na podium (3 pozycja w roku 2011 i 1 pozycja w roku 2012).

Ranking „Przyjazny Bank Newsweeka” uznawany jest za najbardziej prestiżowy w Polsce. Powstaje na podstawie wyników badań typu Mystery Client, w których wyspecjalizowani audytorzy z firmy badawczej Millward Brown SMG/KRC wcielają się w prawdziwych Klientów, oceniając praktycznie wszystkie elementy obsługi klientów zarówno w tradycyjnych, jak i elektronicznych kanałach obsługi. W tym roku odwiedzili oni 360 placówek bankowych na terenie całego kraju oraz kontaktowali się z bankami za pośrednictwem internetu i telefonu.