Millennium ma nową strategię. Stawia na cyfryzację i współpracę z fintechami

Bank Millennium opublikował dziś nową strategię na lata 2018-2020. W ciągu najbliższych trzech lat chce pozyskać 600 tys. nowych klientów, zwiększyć sprzedaż kredytów gotówkowych dla nowych klientów o 40 proc. do 2020 roku, osiągnąć zysk na poziomie 1 mld zł netto w 2020 r. i rozpocząć współpracę z fintechami.

– Zgodnie z nową strategią do roku 2020 Bank Millennium zamierza znaleźć się wśród największych, a przede wszystkim najbardziej efektywnych banków w Polsce, co w rezultacie przyniesie podwojenia tempa akwizycji nowych klientów (600 tys. w trzy lata) oraz wiodący w branży zysk dla akcjonariuszy – mówi cytowany w informacji prasowej – powiedział Joao Bras Jorge, prezes zarządu Banku Millennium – Sednem nowej strategii jest wykorzystanie mocnych stron organizacji i oparcie ich na pięciu filarach rozwoju. Dzięki inspirującemu środowisku pracy opartemu na kulturze „agile” chcemy też wygrywać wyścig o utalentowanych i zaangażowanych pracowników – dodaje.

Joao Bras Jorge – prezes zarządu Banku Millennium

5 filarów rozwoju do 2020 roku

Nowe silniki wzrostu:

WB/PRNews.pl/Bank Millennium