Celem kampanii jest zaprezentowanie klientom różnorodnych zalet karty, przede wszystkim jednak przekonanie potencjalnych klientów, że korzystanie z karty nie oznacza automatycznie zaciągania kredytu i płacenia odsetek. Wystarczy w całości spłacać saldo na karcie, by móc korzystać za darmo z pieniędzy banku nawet do 50 dni. Poza tym jeśli posiadacz karty zdecyduje się skorzystać z kredytu w karcie – jego oprocentowanie wynosi tylko 9,9% .
W przekazach reklamowych eksponowana jest również informacja o tym, że karta jest wydawana bezpłatnie, Dodatkowo, jest to jedyna karta kredytowa w Polsce, na której odsetki naliczane są nie od dnia transakcji (jak ma to miejsce przypadku innych kart), ale od początku następnego okresu rozliczeniowego .
Kampanii towarzyszy promocja, w ramach której na pierwsze 5 tys. osób, które zdecydują się na kartę i dokonają nią transakcji, czeka prezent od Banku Millennium: 50 PLN na zakupy. Media, w których zaplanowano reklamy to:
• dzienniki „Gazeta Wyborcza”, „Rzeczpospolita”, „Metro” i „Metropol” oraz dzienniki regionalne
• tygodniki „Newsweek”, „Polityka” i „Przekrój”, dwutygodnik “Gala”,
• magazyny m.in.: „Avanti”, „ELLE” „Focus”, “National Geographic”, “PANI”, „Glamour”, „Twój Styl”, „Playboy”, “Wysokie obcasy” i „VIVA!”.
W ramach działań BTL pojawią się od 11 kwietnia: plakaty oraz ulotki w oddziałach, a także specjalne ekrany bankomatowe. Kreację przygotowała agencja Saatchi&Saatchi, a za zakup mediów odpowiadała agencja ZenithMedia.