Mimo niewielkiego zainteresowania, Link4 Life pozostanie na rynku

Jak podaje dzisiejsza „Rzeczpospolita”, Link4 Life sprzedające ubezpieczenia życiowe nie cieszy się zainteresowaniem wśród klientów. Pomimo to, nie zanosi się na usunięcie spółki z rynku. Szef Royal&Sun Alliance na region – Adrew Burke – informuje, że w najbliższym czasie największy nacisk położony zostanie na rozwój ubezpieczeń osobowych i komunikacyjnych.

„Burke zapytany, czy brytyjski ubezpieczyciel byłby zainteresowany przejęciem portfela polis konkurencyjnych od innego towarzystwa direct w Polsce, mówi: – Przyjrzelibyśmy się takiej ofercie. Gdyby cena była dobra, czemu nie?”, czytamy w „Rzeczpospolitej”.

Link4 to jeden z najpopularniejszych w Polsce ubezpieczycieli dystrybuujących polisy w systemie direct, czyli poprzez telefon i Internet. W ofercie ubezpieczyciela znajdują się produkty komunikacyjne, turystyczne i mieszkaniowe. Całkiem niedawno, w sierpniu br., Link4 otrzymał Laur Konsumenta – tytuł przyznawany firmom szczególnie cenionym przez klientów.

Więcej na ten temat w dzisiejszej „Rzeczpospolitej”, w artykule PRO pt. „Właściciel Link4 myśli o przejęciach”.