Minął miesiąc od debiutu Aiona. Bank pokazał pierwsze wyniki

Na początku sierpnia na polskim rynku zadebiutował Aion Bank. Zaproponował rachunki w modelu subskrypcyjnym, platformę inwestycyjną i konta oszczędnościowe z poniesionym oprocentowaniem. Po miesiącu bank chwali się wynikami sprzedaży swoich produktów.

Do tej pory konto osobiste w banku założyło 10 tys. osób. Na rachunkach oszczędnościowych zdeponowano z kolei ponad pół miliarda złotych.

– Wyniki po pierwszym miesiącu naszej działalności pokazują czego dzisiaj szukają Polacy. Oprócz wysokiego zainteresowania prawdziwie darmowym kontem, szczególnie cieszy nas suma kwot zebranych na rachunkach oszczędnościowych – ponad pół miliarda zł w depozytach. Zdobyliśmy zaufanie dzięki korzystnej ofercie i łatwości założenia rachunku w aplikacji mobilnej – komentuje Karol Sadaj, Country Head Poland w Aion Banku.

W ostatnich dniach oferta banku poszerzyła się o pożyczki gotówkowe. Aion Bank oferuje finansowanie zarówno obecnym klientom, którzy otrzymają pożyczkę bez prowizji, jak i osobom nie korzystającym z jego usług. Proces aplikacji o pożyczkę jest w pełni cyfrowy i można go przeprowadzić online, bez wychodzenia z domu. Klient może wnioskować o kwotę do 90 000 zł z okresem spłaty do 84 miesięcy.

Aion Bank to projekt Wojciecha Sobieraja, twórcy i wieloletniego prezesa Alior Banku. Ofertę Aiona wyróżnia subskrypcyjny model pobierania opłat za rachunki. W ramach jednej miesięcznej opłaty klient otrzymuje nielimitowany dostęp do określonych usług. Bank oferuje trzy plany taryfowe, w tym bezpłatny plan Light. Dodatkowo bank proponuje podwyższone oprocentowanie na kontach oszczędnościowych – od 1 do 1,5 proc. w zależności od planu taryfowego.