Mindshare obronił budżet mediowy mBanku

Mindshare Polska będzie nadal odpowiedzialny za planowanie mediów dla mBanku. W wyniku wieloetapowego przeglądu ofert, Klient zdecydował o przedłużeniu współpracy z domem mediowym. Do zadań zespołu Mindshare będzie należało opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów.

Jeden z największych i najbardziej aktywnych marketingowo banków w Polsce ponownie powierzył nam swój budżet. Bardzo się cieszę, że to właśnie nasza oferta przekonała marketera. Gratuluję całemu teamowi Mindshare Polska. Kolejny raz daliśmy wyraz naszego ogromnego doświadczenia oraz siły negocjacyjnej – powiedział Adrian Kawecki, Prezes Zarządu domu mediowego Mindshare Polska.

W kolejnych latach Mindshare będzie odpowiedzialny za opracowanie strategii, planowanie, zakup i optymalizację kampanii mBanku. Do zadań zespołu Mindshare będzie należała realizacja kampanii marketera we wszystkich typach mediów. Współpraca została przedłużona w wyniku trzyetapowego przeglądu ofert obejmującego zadania strategiczne oraz ofertę kosztową.

Dom mediowy Mindshare Polska współpracuje z mBankiem nieprzerwanie od początku 2013 roku.

W tym czasie Mindshare zrealizował liczne kampanie marketera. Jedna z ostatnich kampanii „Przełomy” została nagrodzona statuetką Effie Awards Poland 2015.

Mindshare Polska