Mindshare odpowiedzialny za obsługę digital Credit Agricole

Bank Credit Agricole rozstrzygnął przetarg na obsługę działań digital i od marca 2022 roku współpracuje z agencją mediową Mindshare Polska.

Bank Credit Agricole zmienił podmiot odpowiedzialny za obsługę digital. W wyniku wygranego przetargu działania w internecie prowadzi zespół Mindshare Polska.

fot. Credit Agricole

– Od tego roku mocno przyśpieszamy realizację naszej strategii i chcemy znacząco zwiększyć udział w rynku we wszystkich liniach biznesowych. Chcemy się bardziej aktywnie pokazywać w Internecie i przyciągnąć uwagę zupełnie nowych klientów. Jesteśmy nowoczesnym bankiem pełnym korzyści i mamy nadzieję, że nowa agencja z nowymi pomysłami pomoże nam tę historię skutecznie opowiadać – mówi Przemysław Przybylski, rzecznik Credit Agricole.

Credit Agricole jest częścią jednej z 10 największych grup finansowych na świecie, która od ponad 125 lat konsekwentnie służy swoim klientom i społeczeństwu. W Polsce bank jest obecny od 2001 r. Oferuje usługi bankowości codziennej: konta, karty, lokaty, kredyty itp. a także usługi w obszarach: ubezpieczeń, leasingu, faktoringu, bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej. Wśród 1,6 mln klientów banku są zarówno osoby indywidualne, jak również małe i średnie firmy, duże międzynarodowe korporacje, a także przedsiębiorstwa z branży rolniczej i rolnicy indywidualni.

Źródło: Mindshare Polska